Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har enda til gode å bli gravid med nr 1 jeg, så kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt. Men tror kanskje det vil komme litt an på hva som er årsaken til barnløsheten...?
Prøver på mitt første med pøverør, ble gravid sist høst men mistet - så det kan nok være at det er en mulighet for at jeg kan få et barn på den naturlige måten også, uforklarlig infertilitet her - det sise jo at det kan være lettere å bli gravid dersom man har fått et barn også, men da må det ikke gå alt for lang tid.
Vi har en nydelig icsi gutt på 3 1/2 år. Ut fra diagnosene våre så er det ikke så mye vits å tenke i de baner. Det betyr ikke at vi ikke , bare glad jeg slipper å tenke på prev. Har hatt 4 forsøk på søsken siden aug i fjor, to ferske og to frys.
Takk for svar. Jeg selv ble gravid med prøverør etter 4 års forsøk på å bli gravid. Jeg har visst manglende el. Og selvfølgelig begynner jeg å lure på om en graviditet kan endre på det..... Derfor ville jeg høre her om andres erfaringer[;)] Lykke til dere som er under prøverørs behandling!!!