• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ang. posten denne hbv runden

Dunn

Forumet er livet
Vil bare opplyse om at posten har vært utrolig dårlig til å hjelpe oss med å få pakkene i tide!!! Jeg har mottatt en del pm om at pakker ikke er mottatt men de er blitt sendt! Vil bare si at de fleste har sendt de i god tid, men det er faktisk posten som ikke har gjort jobben sin. Nesten så man burde sende de en klage [:@]

Det er ufattelig irriterende..

Når man sender de i god tid, så burde dem klare å få dem fram i tide!:(

Ja, det er utrolig irriterende! Tror på det meste at en pakke brukte 11 dager [&o]

ORIGINAL: Dunn

Ja, det er utrolig irriterende! Tror på det meste at en pakke brukte 11 dager [&o]

oj. hjelpemeg. Det er LEENGE!
Alt for dårlig!

Men ser at posten har en EGEN side med ALLE de pakkene i hele Norge som de ikke finner eier til..

Så hvis noen manger, ikke har fått går det jo ann å gå inn der å se!?

Var visst temmelig mange, var inne å kikket i sted!

Skal finne link!

Her!

http://www.posten.no/Kundeservice/Postens+julegaveservice

Damen på posten sa til meg at selv om vi sender hemmelig venn er det greit å skrive et navn og en adresse på pakka. Det kan være til søster/mor/far eller andre her inne som mottaker ikke vet navnet på.
Det gjorde jeg, så da visste jeg ihvertfall at den kunne sendes i retur hvis noe gikk galt.
Og send alltid pakker av verdi med sporing. Utrolig hva som blir borte med posten....

Hi hi, det var lurt bid skrev mitt jeg så de vet det når de henter pakka.

Synes det hele er litt merkelig, jeg - siden posten garanterer at alt skal være fremme innen jul med posting 16. des. Vår pakke brukte jo 2-3 dager på å komme frem, bare - og den reiste et stykke..
Kjipt at vår ikke er kommet [&o]

Mottatt [:D]

Og gleder oss til å åpne på søndag [:)]

ORIGINAL: Imogene

Synes det hele er litt merkelig, jeg - siden posten garanterer at alt skal være fremme innen jul med posting 16. des. Vår pakke brukte jo 2-3 dager på å komme frem, bare - og den reiste et stykke..
Kjipt at vår ikke er kommet [&o]

Jeg har sendt og fått en del paker ifbm julen, og noen har tatt 1-2 dager, mens andre har tatt 1 uke. Det er vel kaos på postsorteringene som andre steder før jul og da blir de tlitt tilfeldig hvor kjapt ting går.

Er 6 dager siden vi sente, og den er nok ikke kommet frem enda.... er litt ekkelt syns jeg...

Vår kom en dag for seint, og den brukte en dag lenger enn normalt...

ORIGINAL: Lykkeboom

Avslørt! Neste gang skal jeg bruke mammas navn eller noe ;-) Den tar ingen.

Må bare legge til, at HER gjorde posten en god jobb. Jeg sendte den litt seint, og valgte med sporingsnr. og siden jeg visste den ikke skulle lenger enn Hardanger men den brukte kun 1 dag!! Jeg sendte deg igår!!!

Veldig synd at pakken din ikke har kommet Imogene! Skal se om ein har sendt med sporingsnr.

ORIGINAL: Lykkeboom

Avslørt! Neste gang skal jeg bruke mammas navn eller noe ;-) Den tar ingen.

Må bare legge til, at HER gjorde posten en god jobb. Jeg sendte den litt seint, og valgte med sporingsnr. og siden jeg visste den ikke skulle lenger enn Hardanger men den brukte kun 1 dag!! Jeg sendte deg igår!!!

Veldig synd at pakken din ikke har kommet Imogene! Skal se om ein har sendt med sporingsnr.

Synes ikke det gjorde noe at avsender sto på.
Vi syntes det var kjempegøy og ble så glad. Fortale IA at hun har fått pakke fra dere, og da sa hun JAAAAA [:D]

Godt jobba av posten, men så bor vi bare 2,5 time fra hverandre [:D]

Vi sendte gave for 6 dager siden, håper inderlig den finner sin eier i morgen da... [8D]

Det er skikkelig kjipt [&o]

Back
Topp