Ang politiattest

Brud2013

Gift med forumet
Skal man legge fram arbeidsavtale når man sender inn søknaden?
Trenger det fordi jeg skal jobbe i barnehage...

Jeg måtte vel levere en "søknad" da jeg skulle ha politiattest for å jobbe i barnehage. Men husker ikke hvor jeg fikk den fra, da... Det er jo tross alt ett år siden...

Uten å vite 100 % så mener jeg at det er nok å fylle ut søknadsskjemaet man finner på politiets nettsider. Dersom de ønsker mer dokumentasjon, så kan du få tak i dette og levere etterpå. :)

du fyller ut et skjema som du sender inn og der skriver du hvorfor du trenger politiattest. mener å huske å lese at man må dokumentere det...men for meg sist gang holdt det at det stod navnet på barnehagen jeg skulle jobbe i.

Jeg gikk til Politiet og fikk utlevert attest etter bittelitt venting. Denne leverte jeg arbeidsgiver før jobbstart.

jeg fikk skjema fra arb.giver, som skulle leveres til politiet. deretter fikk jeg att i posten..

Dro på politistasjon for å skaffe politiattest for noen uker siden, og fikk ikke sende inn søknaden uten å ha med arbeidsavtalen, måtte hjem igjen og hente den for å få sende søknaden.

Underlig.. Noen krever attest før ansettelse, så det er en rar praksis fra Politiet.

Men det går vel greit å ta med arbeidsavtalen?

Back
Topp