ang pilleslutt og graviditet

rakk å ha en menstruasjon[:D]

lykke til[:D]

2 menstrusjoner[:)]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

takk for det...

Jeg hadde mensen 2 eller 3 ganger denne gangen.. Å ble gravid på pilla forrige gang!

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Samme her. Men den syklusen prøvde vi ikke, så det var klaff på første forsøk.

Måtte ha primolut piller for å sette igang TR igjenn,men det gikk på første forsøk begge ganger[:)]

slutta på pilla i oktober og full klaffe i februar

Første gang ble jeg gravid med p-piller, denne gangen hadde jeg mensen tre ganger.

Brukte akkurat 12 mndr fra pilleslutt til spiren satt.

nesten 2 år men måtte ha litt hjelp med pergo piller

Johanna er født 9 måneder og 10 dager etter min siste pille.... jeg ble gravid en måned etter pilleslutt

da er det vel bare å vente å se, sikkert forskjell fra peron til person og det sikkert.
Har brukt pilla i 2 år nå. yasmin.

legene mener at det ikke er uvanlig å vente i 1 år.... så hm ja tålmodiget er nok den beste løsningen. Meg en gang du "gir opp håpet" skal du se d klaffer... jeg var litt der.. jeg var skikkelig beibisyk å trudde d skulle gå m en gang( d gikk jo fort men...) så plutselig begynte jeg å liksom på en måte innfinne meg med at det ville ta tid så vips.... så skal jeg bli mamma liksom,....

var vel ca 3 mnd tror jeg...

5-6 måneder tok det.

Jeg brukte p-plaster som fungerer på samme måte som p-piller. Det er faktisk ekstra stor sjangs for å bli gravid de første par månedene etter pilleslutt, visstnok, uten at jeg vet hvorfor. Leste det på lommelegen eller noe slikt.

Og det virker jo som om folk her inne deler seg slik også, enten raskt gravide, eller så tok det noen måneder.

ei uke første gangen og 5 uker andre gangen...

Back
Topp