Dette er helt nytt for meg dette.
Sist var jeg ikke i arbeid når jeg fikk jentene mine.
Vi kommer til å ta 47 uker 100%
Jeg søker om mannens foreldrepenger da han ikke har krav på dem siden han studerer og ikke er i arbeid.
Men jeg lurer på om jeg kan ta mine ferieuker for 2013 f.eks i september?
At jeg da går ut av permisjonen inn i ferie og tilbake i permisjon etter jeg har hatt ferieukene mine. Jeg vil jo da forlenge min permisjon med det antal uker jeg hadde ferie slik at mannen hvertfall får blitt ferdige med eksamener før jeg må ut i arbeid igjen. Og at vi får litt ferie sammen den sommeren også.
Og hvordan blir det med ferie i 2014?
Jeg har vel ikke krav på noen feriepenger det året da jeg er i permisjon til sommeren?
Noen som kan hjelpe med svar?
Håper noen skjønner hve jag mener
Sist var jeg ikke i arbeid når jeg fikk jentene mine.
Vi kommer til å ta 47 uker 100%
Jeg søker om mannens foreldrepenger da han ikke har krav på dem siden han studerer og ikke er i arbeid.
Men jeg lurer på om jeg kan ta mine ferieuker for 2013 f.eks i september?
At jeg da går ut av permisjonen inn i ferie og tilbake i permisjon etter jeg har hatt ferieukene mine. Jeg vil jo da forlenge min permisjon med det antal uker jeg hadde ferie slik at mannen hvertfall får blitt ferdige med eksamener før jeg må ut i arbeid igjen. Og at vi får litt ferie sammen den sommeren også.
Og hvordan blir det med ferie i 2014?
Jeg har vel ikke krav på noen feriepenger det året da jeg er i permisjon til sommeren?
Noen som kan hjelpe med svar?
Håper noen skjønner hve jag mener