Ang paradise hotel

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Er det bare jeg som synes nesten alle mannfolka er stygge/sleske, og hun der Noor er jo helt tett i hodet?

Ganske enig, men det er jo faktisk ekstreeemt mange gutter som har av deres type person da! (Kanskje ikke ekstremt mange av Petter men .. [8D]) Og Noor ja, blir helt oppgitt hver gang hun prater

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg er vel ganske enig ja ... fysj for noen gutter !! er ikke mannfolk det der !!

Nei, jeg kan ikke skjønne at noen synes Petter og Mats er fin?? Ikke øystein heller??? Fysj!!!

ORIGINAL: September Mammaen

Ganske enig, men det er jo faktisk ekstreeemt mange gutter som har av deres type person da! (Kanskje ikke ekstremt mange av Petter men .. [8D]) Og Noor ja, blir helt oppgitt hver gang hun prater

ja huff!!

ORIGINAL: ellaumbrella

Er det bare jeg som synes nesten alle mannfolka er stygge/sleske, og hun der Noor er jo helt tett i hodet?

som om jeg skulle sagt det selv.. [:D]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg er vel ganske enig ja ... fysj for noen gutter !! er ikke mannfolk det der !!

[:'(]
Ingen fine der jo![>:]

Godt de fleste er enige om deltakerene i år, syns de er skikkelig teite!

Men jeg MÅ se fordet da[:-][8D]

Poenget er jo sikkert at det skal bli litt følelser inni der også skal de sende inn penere jenter og gutter etterhvert[:D] Synes hu blondi er helt trgisk jeg da[&:] Tror hun gjor en dum ting da hun bleiket håret... var ikke meningen å drikke innholdet[8D]

Ganske enig! Eneste som ser pittelitt ok ut om jeg MÅTTE velge er Mats. Resten er skikkelig eklinger!

Den ene er verre enn den andre, men jeg må jo se på, det er jo LETT underholdning[8D]

Noor= fjott

en fin gutt og d e rune[:D] men d e ikkje en gutt i kunna hatt akkurat,men fin e han ja.... [8D][:D] men dem blir for opptatt av utseendet, og da bli dem rett og slett ikkje fin....
noor skulle så gale ha røke på torsdag!!! takle ikkje d ekle kvinnemenneske...

ORIGINAL: Danderfluffy

nei ikke mye å se på..... Hehe. lett underholdning da! Gleder meg skikkelig til x-en til ida kommer[:D]
Ellers kommer en kamerat av meg inn etterhvert[:)]

Han er jo der allerede?[8|]

De ble jo rompartnere siden de allerede kjente hverandre, og de fikk oppgave også...finne partner til Noor.

guttene er ikke min type ,men passer vel greit for de jentene som er der.. like dumme alle sammen..[:-] men derfor det er morsomt å se på også da... [:D]

ORIGINAL: Kranglefanten

nei ikke mye å se på..... Hehe. lett underholdning da! Gleder meg skikkelig til x-en til ida kommer[:D]

De ble jo rompartnere siden de allerede kjente hverandre, og de fikk oppgave også...finne partner til Noor.

det kommer enda en![;)]

Var den andre x'n til ida den ANDRE blonde som så helt lik ut som rune bare med lengre hår? 

det kommer enda en![;)]

OMG! Kommer det enda en som er ex`n til Ida?[8|] Er det muulig? Det må jo bare bli bra! HAHA
Gleder meg til mandag![:D]

ORIGINAL: babybaby09

OMG! Kommer det enda en som er ex`n til Ida?[8|] Er det muulig? Det må jo bare bli bra! HAHA
Gleder meg til mandag![:D]

Han som kommer inn på mandag var min nærmeste nabo da jeg bodde hjemme.  UFF og UFF

Back
Topp