Ang paracet

Mor4

Gift med forumet
Spør her for ikke å ta over Skrållan sin tråd om stakkars Ida. Men jeg lurer på, hvordan får dere i de paracet (eller andre lignende piller) nå? Stikkpiller ennå, eller moser det i yoghurt feks? Håper ikke jeg får bruk for det med det første, men begynte bare å tenke på det...

minsta får stikkpiller.
Eldtsa på 8 år får smeltetabletter

Gir flytende jeg. N drikker friviliig om han lokkes med en liten kjeks eller noe etterpå. Sånn gjør jeg det[:)]

flytende!!

Begge 2 mine får stikkpiller...Har liksom aldri kommet på noe annet med hun eldste min jeg

Flytende, tyggende med banansmak, stikkpille - flytende er det beste!

ORIGINAL: tutta80

flytende!!

Har ikke tenkt at det var flyetende paracet jeg så han får fortsatt stikkpiller[&:][:)] Men virker ikke stikkpiller fortere???[8|]

ORIGINAL: Tøysetulla

ORIGINAL: Delia

Har ikke tenkt at det var flyetende paracet jeg så han får fortsatt stikkpiller[&:][:)] Men virker ikke stikkpiller fortere???[8|]

Jeg har også alltid tenkt det, men på legevakten sa de at flytende Paracet skulle virke raskere...[8|]

Får vel innse at babyen min begynner å bli stor gutt!!![8D][:D]

Blir litt imponert over at dere får "lov" å gi dem stikkpiller jeg... leeeenge siden Ida snurpa igjen rumpa si og blånekta! [;)]

Nå huska jeg det at lillebror har fått flytende paracet også. Jeg smurte det rett på gommene hans da ei tann plaga vettet av han og meg.

Back
Topp