**To tette**
Glad i forumet
Vi tenkte at mannen min skulle prøve å legge snuppa i dag, vi hadde bl mme til mais grøten(Det ble litt i hu og hast at vi gav henne grøt, var litt sent hjemme..[&:]) Så tenkte vi at pappaen kunne gi resten på flaske, slik at det ikke var bare jeg som la henne. Alt gikk greit helt til de to var kommet seg inn på rommet hennes for å få mat, så var det hyyyyyylskriking i nesten en halv time. Jeg prøvde å gi henne flasken tillogmed, men nei da, ingenting hjalp. Så tilslutt kastet jeg inn håndkle, og la henne til puppen, da var alt bra!
Hun tar jo flaske, får jo vann til grøten, så da drikker hun i vei... Så har hun drikket nan før også, ikke hvert noen problem da. Litt dumt at ikke pappaen skal kunne legge henne på kvelden, blir så låst da. Skal jeg på noe så må jeg vente til hun har lagt seg...[&:] Så vil jeg jo ikke at hun kun skal kunne legges av meg..
Huff..noen andre som har/har hatt problemer med dette?
Noen som evt har gjort noe med det? El bare latt det gå sin gang?
Ble litt langt dette, men takk for at du gadd å lese[;)][:D]
Hun tar jo flaske, får jo vann til grøten, så da drikker hun i vei... Så har hun drikket nan før også, ikke hvert noen problem da. Litt dumt at ikke pappaen skal kunne legge henne på kvelden, blir så låst da. Skal jeg på noe så må jeg vente til hun har lagt seg...[&:] Så vil jeg jo ikke at hun kun skal kunne legges av meg..
Huff..noen andre som har/har hatt problemer med dette?
Noen som evt har gjort noe med det? El bare latt det gå sin gang?
Ble litt langt dette, men takk for at du gadd å lese[;)][:D]