Ang oul

Juniblomst

Forelsket i forumet
har ei jente på snart 3 år. Anbefales det å ta henne med på oul, eller er det best å plassere henne hos besteforeldre?

Fikk et skriv med innkallingen med ymse info, der stod det at jeg kan ta med en valgfri voksen. Barn får man ikke ta med. Har lest andre steder at det ikke anbefales å ta med barn, i tilfelle dårlige nyheter. Lege/jm trenger jo også arbeidsro sikkert.

Jeg ville ikke hatt med barn på OUL. Det er jo med tanke på om man får en dårlig beskjed så er det ikke noe kjekt å ha et lite barn tilstede. Vi tenkte 3D ul ut i svangerskapet og da vurderer vi å ha med storesøster så hun kan ta en del i det som skjer :)

Måtte ta med lille på ul da barnevakten ble syk. Var jo bare hos gyn men ble et kaos da hun ville trykke på knapper, finne ting i hylle osv. Og gyn ble nok litt stresset av "hva er det? Hva er det?" ;) Stod i min innkallelse også sist at barn ikke skulle med til oul

Ja, de ser helst man ikke tar med barn. Jeg vurderte å ta med min 14 åring, men hun får heller bli med på en vekstmåling :)

Her får ikke barn være med. Kun en voksen man kan ta med :) her sendes han i bhg den dagen.

Tok med eldste på 3D men ikke på noen av ul på sykehuset. Minstemann skal bli med på en av ul i begynnelsen av januar da vi ikke har barnevakt, men ordnet barnevakt til eldste da hun forstår det om det skulle være noe.

Back
Topp