Ang oul

¤ LyKkEliG ¤

Prøver på nr 3 :)
Fikk brev med innkallelse idag, forventet at det skulle stå at jeg hadde fått tildeling av time til ordinær ultralyd, men i brevet står det:
Tildeling av time for undersøkelse/ behandling, du har fått time (dato-klokkeslett) ved gynekologisk poliklinikk hos (navnet på legen)
Er det ikke på fødeavdelingen man tar ordinær ultralyd? I de to forrige svskapene (sist for 5 år siden) tok vi oul på fødeavdelingen å det var en jordmor som utførte det.
Bare så redd de har henvist feil hehe :p

Nei, ikke på fødeavd, gyn pol er da vel vanlig? Det er der de driver med sånt på de sykehusene jeg har tilhørt. Det er en jm som gjør det ja, men de arbeider flere steder de altså

Nei, ikke på fødeavd, gyn pol er da vel vanlig? Det er der de driver med sånt på de sykehusene jeg har tilhørt. Det er en jm som gjør det ja, men de arbeider flere steder de altså
For 5 år siden var det inne på fødeavdelingen, (samme sykehus) Enten så har de sluttet med det eller så gjør de det begge steder. Er en mannlig lege jeg skal til denne gangen :) Da er det iallefall riktig innkalling, takker for svar :)

Helt greit det da, viktigst med dato og klokkeslett :) Vi får en mannlig overlege, håper han ikke er gammel å sur haha :p
Ja, for meg har det ikke så mye å si, så lenge jeg vet hvor og når jeg skal møte;) Haha, kanskje du får deg en overraskelse :p Jeg skulle ta ul da jeg var innlagt for blindtarmbetennelse sommeren for to år siden.. Så for meg at det skulle komme inn ei lubben, litt eldre, bleik dame, kort og med briller - inn kom en mørkhudet, slank mann på to meter!:p

har du navnet, google, så finner du trolig ut ca alder ?

nå sjekket jeg mine papirer, det står bare gynekologisk ultralyd

Samma hvem som gjør det, så lenge de vet hva de driver med, og det gjør de jo, tenker jeg.

Men jeg må makke meg til å fylle ut dette skjemaet de skal ha i retur med allverdens opplysninger på.

Regne ut hvor lenge jeg faktisk ammet disse ungene mine da... for det skal de vite.
Og regnes astma og allergi som arelige sykdommer?Det er vel ikke direkte arvelig, men høyst økt risiko, men ikke noe fødeavdelingen trenger bekymre oss for tenker jeg? Om ungen fpr eksem så ser vi det, om det dukker opp noe pollenallergi, så tar vi det derfra. (skal til legen med fireåringen pga mistanke om gresspollenallergi til uka. Eldste fikk det påvist da han var 2) Og blir det mistanke om astma, så er ikke det heller noe som oppstår på fødeavdelingen, men vi tar det som det kommer.

Da gjenstår bare å fastslå om syklusen min var stabil før jeg ble gravid da.... det var den jo ikke av seg selv, men jeg gikk på femar, ble gravid på 5. kur og de var jo stabile som bare det, kroppen min funker ikke av seg selv, men når den får hormoner tilsatt så oppfører den seg som den skal

Jeg har bare vært på gyn pol på oul og oppfølging av risikosvangerskal. For 7 år siden og nå så helt riktig og vanlig informasjon i brevet ditt:)

Jeg har bare vært på gyn pol på oul og oppfølging av risikosvangerskal. For 7 år siden og nå så helt riktig og vanlig informasjon i brevet ditt:)
Skjønner nå at det er vanlig ja :) Ble bare forvirret ettersom jeg var på fødeavdelingen de to andre gangene. Takk å lov for denne gruppa sier jeg bare, slipper mye grubling å undersøking :p

Back
Topp