Ang os og sammenflytting

x1xBitzyh

Forumet er livet
Jeg bare lurte på..

Jeg og bf har funnet tonen skikkelig igjen og det er snakk om å flytte sammen igjen.. Jeg har jo mitt her og hans der... Så jeg lurte på, siden jeg fortsatt er ute jobb (ingen vil jo ha meg), når mister jeg os?
Er det med en gang man melder at vi flytter sammen igjen eller slutter det den mnd man er helt ute av leiligheten sin? Vi er jo ikke sammen hver dag kanskje topp 2 ganger i uka om man er "heldig". Og har ingen interesse av å jukse til meg penger fra nav...[8|]

Håper dette var forståelig...![&o][:-]
 
ORIGINAL: alene og tankefull

ta deg en tur å snakk med nav, hadde jeg gjort om jeg var deg..

Det er ikke bare bare det heller[8D][8D] Mye ventetid og 50 mennesker inne på navkontoret frister ikke stort altså [8D]
 
ORIGINAL: Bitzyh

ORIGINAL: alene og tankefull

ta deg en tur å snakk med nav, hadde jeg gjort om jeg var deg..

Det er ikke bare bare det heller[8D][8D] Mye ventetid og 50 mennesker inne på navkontoret frister ikke stort altså [8D]

hehe skjønner men ta en tlf til dem da og høre med dem, men tror du får os for den mnd dere flytter sammen men er jammen meg ikke sikker...
 
ORIGINAL: Nesing

OS forsvinner fra den dagen dere flytter sammen igjen! Du må gi beskjed med én gang, for ellers kan du få tilbakebetalingskrav [&:]. Håper dere finner tilbake til hverandre igjen og at alt går som det skal. Lykke til! [:)][:)]

takk takk...! Har ikke skrevet noen oppsigelse, men skal ha det i bakhodet at jeg melder ifra med en gang jeg![:)][:)]
 
Du får stønader for enslig forsørger i opptil en mnd etter at du har flyttet sammen med barnefaren.
Jeg leverte kopi av flyttemeldingen i midten av april (da jeg flyttet sammen med barnefaren igjen) og fikk da os og utvidet barnetrygd til og med mai.
 
Back
Topp