Ang oppsigelse!

FancyPants

Forumet er livet
Jeg har tre mnd oppsigelsestid. Kan man si opp fra dags dato, eller må man vente til første i mnd?

Kan man være sykemeldt i oppsigelsesperioden?

Vet bare svaret på det siste spørsmålet, og det er ja. 

Tror man kan si opp hvilken som helst dato i mnd
Jeg gjorde verfall det og sjefen sa ingenting på det

Du kan si opp nå, men det vanlige er at det er 3 kalendermnd som er oppsigelsestiden, og ja du kan være sykmeldt i oppsigelsestiden.
Det vil si du sier opp nå og må arbeide februar, mars og april.

ORIGINAL: Sicily

Tusen takk![:)]

JEg føler meg dårlig behandlet av ledelsen, men det er ikke stort å gjøre med det. De har loven på sin side, det er bare det å ta hensyn til andre menneskers følelser de ikke får til.

ORIGINAL: fairy

JEg føler meg dårlig behandlet av ledelsen, men det er ikke stort å gjøre med det. De har loven på sin side, det er bare det å ta hensyn til andre menneskers følelser de ikke får til.

Jaha.. Hva gjør de da? PM?

dette er noe jeg også lurer på.noen sier man må være på jobb di tre oppsigelses mnd,men her skriver noen at man kan være sykemeldt.er forøvrig inne i prøve periode i følge kontrakten..fikk ikke kontrakt før jeg hadde jobbet dær i over et år,startet i juli 2008,fikk kontrakt i sept 09.
føler meg tygd og utspytta 14ganger når  jeg kommer fra jobb..ufatteli vanskelig..

ORIGINAL: fairy

Jaha.. Hva gjør de da? PM?

PM sendt.[:)]

vet at det er mange som regner 1. i hver mnd. som en oppsigelses mnd. Men er så forskjellig. Lykke til:) Kjedelig å ikke ha det noe ålreit på jobben

Back
Topp