Ang og sove på eget rom*oppdatert*

1,2 snart 3:)

Betatt av forumet
Da har vi hatt lille mann på eget rom 3 netter, og han har sovet helt til halv seks HVER dag[:D] så har han fått mat og sovet igjen til halv 8-8[:D] er så happy happy happy for at vi prøvde dette..så får vi bare krysse fingrene for at det varer[;)] ha en flotters helg alle sammen[:)]

Lurer litt på om noen her valgte og legge de på eget rom for og se om de små sov bedre? har hørt at noen får beskjed om og prøve det hvis barnet våkner mye om natten, så da lurer jeg jo selvsagt på om det virker?[8D] er et par ganger jeg har sovnet på sofaen, og de nettene har han sovet helt til kl 6 på morgenen uten mat..men når jeg sover inne med han våkner han på natten og vil ha mat gjerne 2 og 3 ganger før han står opp kl 6..men om det bare er tilfeldig at han har sovet rundt de gangene jeg har sovnet på sofaen vet jeg jo ikke[8D]

Vi prøvde med eget rom,etter noen våkennetter! Hun våknet når jeg la meg,akkurat som hun lukta at nå la mamma seg[8D]
Våknet også flere ganger iløpet av natta... Så vi tenkte at vi fikk prøve!
Hun sover på eget rom enda,og sover fra 19 til mellom 7 og 8[:)]

Så jeg anbefaler virkelig å prøve,går det ikke så er det jo bare å ta han inn på rommet deres igjen[;)]

Lykke til iallefall[:)]

ORIGINAL: Mildrun

Vi prøvde med eget rom,etter noen våkennetter! Hun våknet når jeg la meg,akkurat som hun lukta at nå la mamma seg[8D]
Våknet også flere ganger iløpet av natta... Så vi tenkte at vi fikk prøve!
Hun sover på eget rom enda,og sover fra 19 til mellom 7 og 8[:)]

Så jeg anbefaler virkelig å prøve,går det ikke så er det jo bare å ta han inn på rommet deres igjen[;)]

Lykke til iallefall[:)]

Takk for det[:)] Ja da tror jeg vi skal prøve det altså..føler her også at han lukter at jeg går og legger meg [8D] og om natten når han får mat så tror jeg kanskje det bare er det at han vil opp i sengen vår og ha kos..for han sovner liksom med puppen og det pleier han ikke og gjøre om han er sulten..

Her vart det mykje betre for alle [:)]
Tidlegare ville ho ha mat då eg la meg, og ofte ein og to gonger til før morgonen.
Måltidet før midnatt forsvann av seg sjølv då ho flytta på eige rom.
No søve ho frå 18 - 07 med nokre unntak. Har og i siste tida byrja med fast føde, så det kan spela inn.

Lukka til [:)]

Jeg var så lei av å våkne flere ganger om natta for å gi han mat. Så vi la han på eget soverom for å teste d ut. Og d funka som bare rakkern her i hvert fall [:D] Istedet for å våkne 2-3 ganger om natta, så sover han nå fra 1930-05/0530. Helt fantastisk!! [:D]

gutten min sov like dårlig uansett. men det var for han voknet av at han fikk de hosteanfalla!

Litla her var mye mer urolig og ville ofte ha nattmat når vi la oss eller når feks pappen kom hjem og bråka litt..Etter hun "flytta ut" for 3 mnd'er siden sover eg og hun mye bedre [:D]Sambo merker jo ikke noe forskjell da [8D]

Emma kom over på eget rom i påsken. Hun har sovet natta igjennom to ganger siden det. Ellers har det vært som tidligere,så ikke store forskjellen.[:)]
Men det er verdt forsøket med å prøve det ut, er jo mange som har veldig postive erfaringer.[:)]

Vi må få høre hvordan det går da[:D]

ORIGINAL: Frk.Carro

Jeg har merket forskjell men på feil måte[&o] nå våkner hun oftere[&o][8|]

Sånn var det her også de første dagene, men er litt usikker på om det kanskje kan ha vært pga ny grøt..

Nå vokner hun like ofte som før, så ingen forskjell her.

Her sover Oliver på vårt rom, og han merker ikke at vi legger oss der. Sover til alt mellom 4.30 til 5.30, får flaske og sover videre 2-3 timer til.

vi får vel bare prøve og se hvordan det går ja [:)] takk for mange svar så skal jeg oppdatere når det er prøvd ut [;)] 

Det er jo kjempebra da,flink lillemann er

Det er ofte verdt et forsøk,går det jo ikke så er det bare å flytte tilbake[:)]
Angrer absolutt ikke på at jeg prøvde[:)]

Back
Topp