ang. nytt forsøk

VilSåGjerne

Forumet er livet
tror dere eg får begynne med en gang? når eg kommer på dag ca 20\21???
 
 
eg har tidligere sakt at eg ikke ville ta ett nytt forsøk med en gang vist det skulle gå gale,men no føler eg meg så tom, så eg vil jo helst begynne i morgen eg på nytt forsøk[:D]
 
ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

tror dere eg får begynne med en gang? når eg kommer på dag ca 20\21???


eg har tidligere sakt at eg ikke ville ta ett nytt forsøk med en gang vist det skulle gå gale,men no føler eg meg så tom, så eg vil jo helst begynne i morgen eg på nytt forsøk[:D]


 

jeg tror kanskje du må vente til dag 20/21 i NESTE syklus men er ikke sikker altså.......har du egg på frys da ?



 
 
ingenting på frys,så må ta alt på nytt igjen[&:]
 
ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

tror dere eg får begynne med en gang? når eg kommer på dag ca 20\21???


eg har tidligere sakt at eg ikke ville ta ett nytt forsøk med en gang vist det skulle gå gale,men no føler eg meg så tom, så eg vil jo helst begynne i morgen eg på nytt forsøk[:D]



 


jeg tror kanskje du må vente til dag 20/21 i NESTE syklus men er ikke sikker altså.......har du egg på frys da ?






ingenting på frys,så må ta alt på nytt igjen[&:]

 
Huff... Leste på den andre tråden hva som hadde skjedd! Føler med deg... [:(] Skjønner godt at du vil prøve igjen så snart som mulig. Jeg måtte vente en stund, fikk begynne på tredje syklus etter endt forsøk. Det tar tid før kroppen er klar for ny runde desverre... Men uansett, lykke til! Før eller senere (det kan vil desverre ikke styre...) Jeg har iallefall troa på at det ordner seg for snille jenter! [;)]
 
De fleste plassene her i Norge sier at du må ha en ny mens etter denne, dvs. du rekker det før sommerferien vil jeg tro med oppstart med nesespray i begynnelsen av mai dersom du har ca. 28 dagers syklus, og uttak i slutten av mai eller begynnelsen av juni.
 
Grunnen til dette er at bl.a. nesesprayen har sine bivirkning og bryter ned kalken i kroppen og gir benkjørhet, og generelt at kroppen trenger hvile mellom hvert forsøk. Det er slik jeg har forstått dette, ellers så merker jeg selv at imunforsvaret mitt er på bunnivå nå har jo snappet opp alt som har krysset min veg, magetrøbbel og nå forkjølelse dette er ikke så vanlig for meg, men tror nok at det er for at imunforsvaret mitt er mye dårligere enn vanlig etter min IVF.
 
eg vil ikke vente jo[:(]
 
Du må hoppe over en mens, altså når du får mensen igjen så kan du begynne på dag 20. Ikke dag 20 på denne blødningen....
Masse masse lykke til vilsågjerne, fikk så vondt av deg igår...
Neste gang så sittern[:)]
 
klemmer
 
Tror nok du maa vente til du har hatt en normal syklus foer de lar deg starte igjen..
 
Back
Topp