Ang nyfødte kaninunger...

Hege og Dennis

Forumet er livet
Vi har 3 kaniner som vi fikk av en kompis av oss og hu ene var gravid når vi fikk henne og natt til torsdag som var så fikk hu 5 babyer,hvor den ene var død(fjernet den)

Spm mitt er:Hvor lenge må vi vente før vi kan ta opp ungene og kose med de!?!

Moren er veldig tillitsfull og kommer for å kose når vi kommer inn på rommet.
Kjenner jeg er så syk på og kose med de,for de er jo så nydelig men vil ikke gjøre noe galt,så jeg håper noe kan svare meg...

Og 3 av de skal også gis bort når de er klare for det(selvom jeg ikke har hjerte til det men)[:)]

åååh... nå ble jeg litt sjalu![:D] har lyst på kanin[:D] (får ikke få da)

dytter for deg

Det er sikkert lurt å vente i 6-7 dager, hvis mora blir stresset så kan det hende at hun spiser de opp.
Jeg hadde kaniner da jeg var lita å et kull med unger ble spist opp, sikkert fordi jeg stressa mora!

ville venta iallefall en uke eller noe, kaninmamman kan bli stressa og ta livet va ungene sine om en forstyrrer for tidlig

De er såå nydelige,jeg vil beholde alle sammen men sambo sier nei,og jeg skjønner det!!!Har 3 fra før og 4 unger,7 blir litt mange!!!Hadde vi bodd på småbruk så....*drømme*

Takk for dytten!![:)]

ORIGINAL: trampe80

ville venta iallefall en uke eller noe, kaninmamman kan bli stressa og ta livet va ungene sine om en forstyrrer for tidlig

Takk for svar!!!Uff,vente enda lenger,men jeg klarer å styre meg!!!Hehe[:D]
Håper dagene fram til torsdag går fort!!!Hihi,føler meg nesten værre enn unga!!

ORIGINAL: Hege og Dennis

De er såå nydelige,jeg vil beholde alle sammen men sambo sier nei,og jeg skjønner det!!!Har 3 fra før og 4 unger,7 blir litt mange!!!Hadde vi bodd på småbruk så....*drømme*

Takk for dytten!![:)]

me hadde 28 kaniner i en periode fordi hoa fødte på natta og gjekk sammen med hannen 2 ganger.
me venta med å ta på dei til dei begynta å gå rundt i buret. det tar vell og merke ikkje lang tid,husker bare ikkje kor lenge[:)]

De er så skjønne!!!
Har også kaninunger nå!  Blanding mellom løvehode og teddy[;)]
tre hvite med sorte flekker, to sorte med små hvite flekker, og en lysgrå[:D]  Nydelige!!!
Har ikke begynt å gå rundt i buret ennå, så jeg har ikke "pirka" så mye borti de... Bare sjekka daglig i reiret at alle er i live, og at det ikke er en som ligger der og råtner[:'(]
Men de er blitt stooore, og har fått pels og alt, så regner med de begynner å hoppe rundt om ikke så mange dagene[:D]

ORIGINAL: @ne

De er så skjønne!!!
tre hvite med sorte flekker, to sorte med små hvite flekker, og en lysgrå[:D]  Nydelige!!!
Har ikke begynt å gå rundt i buret ennå, så jeg har ikke "pirka" så mye borti de... Bare sjekka daglig i reiret at alle er i live, og at det ikke er en som ligger der og råtner[:'(]
Men de er blitt stooore, og har fått pels og alt, så regner med de begynner å hoppe rundt om ikke så mange dagene[:D]

Heldiggris!! [:D]

ORIGINAL: LisskaOgRampen

De er så skjønne!!!

Heldiggris!! [:D]

I know[;)][8D]

*bilder loves når de er blitt litt større*

De er så skjønne!!!

Ja de er jo såå herlige..Kan nesten ikke vente til de beveger seg...Hehe[:D]
Vi har 2 hvite med sorte flekker og en mørkegrå/svart og en lyse grå!!!Bare natt til i går så hadde de vokst og fått pels,ser at de er hvite og ikke rosa lenger!!!

Skal legge inn bilder etterhvert!!!

Back
Topp