Ang nike-shox.net

TGIF

Forelsket i forumet
Noen som har handlet derfra? Var inne å så att folk her inne hadde handlet derfra før og var fornøyd,men nå fikk jeg mail om att han hadde mottatt pengene men ikke hadde skoa inne, og ba meg plukke noen andre som han hadde sendt med bilde av.. sendte mail tilbake m bilde av skoene jeg ønsker i stedet, men ble og litt skeptisk.. noen som har dårlig erfaring med dem?

Var det samme når jeg handlet der å. Hadde ikke i den fargen jeg ønsket så jeg kunne velge annen farge eller få pengene tilbake. Ble andre sko, syns det var veldig greit å handle der.

Jeg er veldig fornøyd med de[:D] Har kjøpt 4 par sko derfra,og skal kjøpe flere.

ORIGINAL: Tinkers :P

jeg har heller gått inn på nike.com og designa mine egne nike shox sko. de lager skoene og så får man skoene ca 1 mnd etter bestillingen[;)]

det er jo dyyyrt...og etter en mnd?[&o]

ORIGINAL: Senator Malin

Har bare gode erfaringer derifra. Fått skoene etter ett par uker [:)] Handla der to ganger!

Husk at det er falske nike-shox da[;)]

Jaja, potet,pottit, hehe.. bryr meg ikke så mye om det, så lenge de er ok å gå på[:)]

Takk for svar[:)]

Tusen takk for svar folkens[:)] Da ble jeg beroliget og venter spent på skoa[:D]

Jeg syntes de er litt så i str,kunne til nød akkurat ha den str. som jeg til vanlig har
Veldig gode sko[:D]
Kjøpte et par i fjor og skal iallefall ha etg par i år også[8D]

Men hvor mye kommer det på ?? Må vi betale frakt og er det lurt å bestille flere ?
Er så dårlig i engelsk jeg [8|][:(]
HJELP HJLEP

Jeg synst de var små i størrelsen. Jeg måtte opp en størrelse, og det måtte mannen min også.

Var det samme med meg, at de ikke hadde min størrelse i de jeg hadde bestilt, og fikk masse bilder av sko jeg kunne velge mellom. Valgte, og fikk skoene etter kort stund.

Veldig fornøyd!!!!

Kun positive erfaringer med de. Fikk de skoene jeg skulle og fikk de kjapt.

ORIGINAL: Krølla82

Kun positive erfaringer med de. Fikk de skoene jeg skulle og fikk de kjapt.

jeg handla 4 par sko der i høst! fikk alle skoa jeg skulle ha fort. husker ikke akkurat hvor mye, men jeg betalte under 1500 for alle parene! fikk aldri regning på toll, og frakten er gratis fra den siden! superbillige sko da! jeg har brukt mine MYE og de ser like fine ut enda![:)]

både mannen og jeg gikk opp en str.  syns de var litt små i nr ja!

Tusen takk for svar skravla [:)] da tar jeg å går opp en st.
Men har noen originale shox skal jeg da ta en st større en de da?
Tror de er 38.5

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

jeg har heller gått inn på nike.com og designa mine egne nike shox sko. de lager skoene og så får man skoene ca 1 mnd etter bestillingen[;)]

det er jo dyyyrt...og etter en mnd?[&o]

ja, de skal jo lage skoa å da[;)] det er ikke så dyrt syns jeg da. viktig med gode sko vi som går lange turer[8D]

Jeg merker ikke forskjell på de ekte og falske når jeg går tur eller gå i de generelt[;)]

ang str,så kjøpte jeg den str jeg bruker til vanlig(36) og den passet perfekt[;)]

Back
Topp