Ang nespresso kapsler

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Hvorfor kan de ikke begynne å selge det på de butikkene de selger de maskinene??[:@] Den nettsiden er bare latterlig.[:'(]

nespresso?

Hva er latterlig.....?[8|]

liker nettsiden godt jeg:) og de har døgnåpen tlf med liten eller ingen ventetid, sånn jeg har erfart iallefall. god service og helt FABULOUS kaffe!:)

vi har phillips senso og der får vi de i daglivare butikken

Vi har også bestillt masse Nespresso kapsler der[:)][:)] Vi har vært veldig fornøyde....greit å bestille, og kjapp levering![:)]

Dette kalles selektiv distribusjon og skal sikre Nespresso inntekter.
Nespresso selger veldig gode maskiner relativt lavt i pris, og overgår de fleste konkurrenter i samme prisklasse hva kvalitet angår.
I tillegg sikrer de seg kontroll over alle eventuelle servicer, dette for å kvalitetssikre sine egne produkter.

Dette fungerer selvfølgelig ikke ALLTID 100%, men når det kommer til kundeservice så skal du lete lenge etter noen som klarer å bidra med noe like bra.

Hvis du har problemer med nettsida så er det bare å ringe inn bestilling av kaffe da :)

hihi, om jeg hadde lest så ser jeg jo det STÅR nespresso [:D] leste noe helt annet...

Men, skulle bare si, Kom ned til meg i København, her har vi en Nespresso butikk du kan gå inn i og kjøpe akkurat det du vill ha, så bare å komme hit[;)]

ORIGINAL: Bella_

hihi, om jeg hadde lest så ser jeg jo det STÅR nespresso [:D] leste noe helt annet...

Men, skulle bare si, Kom ned til meg i København, her har vi en Nespresso butikk du kan gå inn i og kjøpe akkurat det du vill ha, så bare å komme hit[;)]

gla jeg har maskin som kverner bønner!

Mandag, kanskje i morgon, dei er kjappe. Trur det er 2 virkedagar som er det dei seier..

ORIGINAL: *Fernet*

bestilte det velkomsttilbudet med 250 kapsler i går.Når tror dere jeg får pakken?

Har jo sånn butikk i oslo også, men jeg bor jo nesten 2 timer unna. Hadde vært ganske greit om de kunne begynne å selge på Elkjøp og lefdahl. Men det skjer vel aldri så da får jeg heller bestille da.[:-] Men ja, veldig god service. Skrev mail i sta og fikk svar ca 3 min etter.[:D]

ORIGINAL: *Fernet*

bestilte det velkomsttilbudet med 250 kapsler i går.Når tror dere jeg får pakken?

Ca 3-4 dager :)

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Har jo sånn butikk i oslo også, men jeg bor jo nesten 2 timer unna. Hadde vært ganske greit om de kunne begynne å selge på Elkjøp og lefdahl. Men det skjer vel aldri så da får jeg heller bestille da.[:-] Men ja, veldig god service. Skrev mail i sta og fikk svar ca 3 min etter.[:D]

Det er sant, skjønner ærligtalt heller ikke hvorfor de ikke selger i andre butikker!

ORIGINAL: ohBaby!

gla jeg har maskin som kverner bønner!

jeg har det også,men synes faktisk nespressomaskinen er mere hendig.Den er ikke så svær på benken heller.

ORIGINAL: bondekone

vi har phillips senso og der får vi de i daglivare butikken

i tillegg til ekstra stæsj på nett[;)]

jeg må bestille,men hvilken smaker er best?

har prøvd noen av de som fulgte med,men har ikke funnet noe favoritt...

ORIGINAL: tosmågull*

jeg må bestille,men hvilken smaker er best?

har prøvd noen av de som fulgte med,men har ikke funnet noe favoritt...

hva skal du ha? drikker du helst ren espresso eller latte?:)

Back
Topp