ang ned i vekt..

vesla87

Gift med forumet
Jeg har funnet ut at jeg klarer virkelig ikke følge ett slikt opplegg, uansett om det er grete roede eller fedon.... Har virkelg ikke selvdisiplin... Eneste som kan funke er at jeg stort sett spiser som jeg vil, men trener mer.. Men noen som har no pipla peiling på hvor mye jeg må trene da? For å gå ned... Ikke bare holde meg der..!!!

på det innelegget jeg la ut nettopp så spiser du jo normal mat men er bare ikke alt du kan spise av normale ting[:)]

Jeg vet ikke jeg :/ Jeg har blitt frarådet den kuren jeg... :/ Men vet ikke helt hvorfor.... 

Intervalltrening skal være veldig bra har jeg hørt [:)]

Vektklubb.no
Og få den en pulsklokke. Pulsklokken vil vise hva du forbrenner med trening, og på vektklubben kan du legge inn det du spiser :)

Polar sine pulsklokker er meget brukervennlige og gode. Jeg har den enkleste modellen, men den funker mer enn godt nok.

Det er ikke noe nei-mat på vektklubb, spis det du vil når du vil. Bare i begrensete mengder. det er litt jobb i starten da ikke alle matvarer ligger inne, men når du er inni det så går det fort.

Du må forbrenne fler kalorier enn du får i deg. Så vanskelig å si hvor mye du må trene. Men prøv å tell kalorier en stund, for å se hvor mye du spiser, gå inn på www.vektklubb.no, for der kan du se hvor mye du forbrenner ved de forskjellige typene aktiviteter...

ORIGINAL: mormarion

Du må forbrenne fler kalorier enn du får i deg. Så vanskelig å si hvor mye du må trene. Men prøv å tell kalorier en stund, for å se hvor mye du spiser, gå inn på www.vektklubb.no, for der kan du se hvor mye du forbrenner ved de forskjellige typene aktiviteter...

De tallene som ligger inne på vektklubb er gjennsomsnitttall. Jeg fant ut at jeg forbrente mer enn hva som står i dagboka der, derfor anbefaler jeg å skaffe pulsklokke.
Svømming og jogging er blant aktivitetene som forbrenner mest per time.

Slenger med et spr mål til.. Noen som vet hva som kan øke forbrenningen? :P

jeg drikker Herbalifeshake til frkost hver dag, spiser stort sett det jeg vil iløpet av dagen, men spiser litt mindre raskekarbohydrater enn før, mer fett og proteien (iKKE KETOSE) spiser mer brokkoli osv enn potet til middag bla.
men shaken er liksom det som gjør at jeg får en flott start på dagen da [:)]

drikker du den på kvelden også vil du garantert gå ned i vekt[:)]

jeg tror egentlig at alle har hver sin mening om hva som fungerer og ikke[:)] tror nesten du må bare prøve deg frem egentlig[:)] en ting fungerer på noen, men kanskje ikke på andre osv.

er vel egentlig ikke noe fasit på dette tror jeg[:)]

ORIGINAL: vesla87

Øker du muskelmassen din så øker du også forbrenningen din :)

Anbefaler deg å se på Puls på Nrk på mandager. Der har de nå gående en serie hvor de skal ned 2 buksestørrelser på 4 uker. Er siste program neste uke, men kan sikkert se de tidligere episodene på nett eller noe. Er gode, enkle og gjennomførbare tips om trening og kosthold der altså! Der har de også mest fokus på trening og ikke mat.

Selv følger jeg Grete Roede ift mat, også trener jeg kondisjon(intervalltrening) 2-3 ganger i uken, og styrke i 1 time 2 ganger i uken.

regn ut hvor mange kalorier du trenger per dag. kjøp deg pulsklokke og tell kalorier under trening. står mye om det på nettet om hvordan man regne ut anbefalt forbrenning ut fra kroppsvekt.[:)]

ORIGINAL: vesla87

God gammeldags styrketrening. Økt muskelmasse = økt forbrenning. [:)]

Edit: Ser Siljenta også svarte det samme... [:D]

er endelig igang med spinning, zumba, kickboxing og null godis igjen! her går det sakte, men jeg kommer vel iallefall i bedre form uansett hva vektpilen viser! er på fjerde uka nå! hurra! jeg hadde blitt gal av å følge sånne kurer slavisk, tror jeg, beste er vel å prøve å legge om livsstilen mer permanent, følge noe man kan holde ved like! og ta små skritt av gangen:) kutte ut litt her og der og begynne så smått å trene og så heller øke med en ekstra treningsrunde for hver gang man kjenner formen har blitt bedre, iallefall hvis man synes det er et ork da..:) 

Back
Topp