Ang. navn som passer sammen

Bollen

Elsker forumet
Er det slik at navnene bør være like, ca like mange bokstaver eller begynne på samme bokstav for at de skal passe?? [8|]

Mine to, begynner på samme bokstav (tilfeldig), men den ene har ti bokstaver og den andre 4 [8D]
Passe det ikke sammen da, siden den ene har langt og den andre kort navn?[8|]

Bare lurer hva dere syns om navn som passer sammen, for er alltid litt snakk om hva som passer sammen synes jeg. [:)]

altså to på samme kan skjære totalt det og,

Kevin og Kari for eksempe. ehehel

Min heter David Nicolai. De begynner ikke på samme bokstav, og er ikke like lange, men har fått mange kommentarer på at de er veldig fine sammen likevel..[:)]

(ikke quote navnet takk[:D])

jeg har mange søsken, noen av oss har navn som klinger bedre enn andre.. men jeg og storesøs (min hele) har to vidt forskjellige navn. hun har dobbeltnavn med bindestrek på 12 bokstaver, mitt er på 4.

Synes også det går på sjanger.

Vi har en Iver fra før, så kaller liksom ikke babyen i magen for Samantha eller Jessica [8D][8D]

for at det skal passe sammen når man sier det børr det enten være samme ending på navnene eller like mange stavelser.
om det skal passe sammen når man ser det skrevet børr det være ca lik lengde.

min mening[:)]

ORIGINAL: Fleur

Vi har en Iver fra før, så kaller liksom ikke babyen i magen for Samantha eller Jessica [8D][8D]

Hehe, nei der er jeg veldig enig med deg! [:)]

De må liksom passe litt eller være litt i samme i gate, men synes noen har litt for like navn på ungene også.. At de lett kan blandes eller høres for like ut...

Men hver sin smak da og opp til hver enkelt foreldre hva de skal kalle barna sine. [;)]

ORIGINAL: Fleur

Sånn tenker vi også..

Altså, jeg tenker at det er navn som er i ca samme sjanger.

Bob-Kåre og Josefine passer ikke så godt sammen.

Bob-Kåre og Guri-Laura passer sammen.

Josefine og Joakim passer sammen.

Ehm.

See?

ORIGINAL: CHICKA©

Samme sjanger tenker jeg når det gjelder og "passe sammen"...

Back
Topp