ang nav

miss25

Elsker forumet
Samler dere opp alle kvitteringer på medisiner og sender de i en gang, eller sender dere de inn fortløpende?
Må det fylles ut noe skjema å sendes med?
tar det lang tid å få pengene på konto?

har ikke gjort dette før.. Har betalt ca 25000,- i medisiner hittil, men har jo fortsatt et forsøk til om dette skulle gå galt. Tenkte å vente til vi var ferdige med alle forsøka, slik at vi fikk sendt de samla, men lommeboka er litt skrapa for tida..

Jeg ville nok tatt kontakt med NAV med det samme. Tror det er noe med at du ikke kan kreve inn for det som er eldre enn 6 mnd[8|] Vi fikk et skriv fra sykehuset som vi skulle levere til NAV[:)]

sendte inn etter et forsøk pluss fryseforsøk tror jeg, så klaffet det på 2 forsøk.
skal man ha for kjøring så er det 6mnd frist ca.

det kan du avgjøre hva du syns er best

Eg sendte inn rett etter at eg hadde passert 15000,- etter 1. forsøk. Fekk då utbetalt det som var over 15000,- Så går fint å senda inn fortløpande.

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Eg sendte inn rett etter at eg hadde passert 15000,- etter 1. forsøk. Fekk då utbetalt det som var over 15000,- Så går fint å senda inn fortløpande.

Fikk dere noen skjema dere skulle fylle ut eller??
Tenkte jeg skulle stikke bort på nav i morgen å levere kvitteringene.. Håper det ikke er for sent og at fristen er gått ut..

Vi fikk et skriv/bevis på at vi hadde hatt ivf som vi leverte med kvitteringer. + at vi skrev ned kontonummer og navn og sånt på et A4 ark vi la med kvitteringene. Leverte inn fortløpende.

Jeg sendte kvitteringene sammen med skrivet fra klinikken etter hvert forsøk. Skrev en oversikt over alle kvitteringene, summerte beløpet og heftet kvitteringene fast på arket. Jeg fikk pengene etter litt over en uke begge gangene.

Back
Topp