ang nattevakter

Jeg har jobbet 50% natt. Ikke på sykehus, men regner med at det er samme??! Jobbet en natt i uka + en helg i måneden (fredag til mandag).

Jeg jobber 50% natt på sykehjem, har 6 ukers-turnus hvor jeg jobber 2vakter hver uke, og tre vakter hver 4 helg, er ti-timers vakter, har fri en uke i mellom hver økt[;)]

hmm, høres ganske lokkende ut egentlig[:)] lurer på å ta nattevakter når permisjonen min går ut! og på den måten slippe å ha snuppa i barnehagen enda..

Har 80 % natt. Her er det 17 vakter på 6 uker. 10 timers vakter.

ORIGINAL: Goldy

hmm, høres ganske lokkende ut egentlig[:)] lurer på å ta nattevakter når permisjonen min går ut! og på den måten slippe å ha snuppa i barnehagen enda..

Slippe å ha i bhg... du er nok ganske trøtt når du kommer hjem, jeg er ihvertfall helt i koma når jeg kommer fra nattvakt, og gleder meg bare til ungene skal i bhg slik at jeg får sove [:D] Men hvis du skal jobbe 50 % så kan du kanskje ordne barnvakt til de dagene [:)]

ORIGINAL: KL82

ORIGINAL: Goldy

Slippe å ha i bhg... du er nok ganske trøtt når du kommer hjem, jeg er ihvertfall helt i koma når jeg kommer fra nattvakt, og gleder meg bare til ungene skal i bhg slik at jeg får sove [:D] Men hvis du skal jobbe 50 % så kan du kanskje ordne barnvakt til de dagene [:)]

tenkte å ordne det slik at sambo kan bruke pappapermisjonen sin de dagene jeg har nattevakt, slik at jeg får sove. hehe, tror ikke jeg er så oppøagt når vakta er ferdig[:)] men på den måten klarer vi å dra det ut[;)] og jeg får være hjemme en del med snuppa[:D]

Back
Topp