Ang. Nan2

Brud2013

Gift med forumet
Veslegutten har gulpa så mye etterat vi begynte med nan2.
Nesten kasta opp liksom. Ringte helsestasjon i stad og dom hadde hørt mye om det.
Ble derfor annbefalt å bruke nan 1 ei god stund til framover.
Men det var jo helsesøstera jeg tala med nå som annbefalte meg i begynne med nan2.
Hvorfor da ikke si i fra at dom hadde erfaring med at de kunne gulpe/kaste opp av det da?[:@]

Ja rart de ikke sa noe.
Hun sa ingenting om å blande, bare at det var mange sånne tilfeller....

Har nesten brukt snart 3 poser av nan2 , men blir jo ikke no bedre, nesten verre.[&:]

Har prøvd collett, men der kaster han opp.

Har lyst til å prøve hipp eller no, får sjå hva jeg gjør.
Ikke morro når de gulper nei!
Han blir helt tårevått i øynene innimellom![:(]

Hanne gulper mye nå hun også, nå som hun får nan2... Er vel jerninnholdet som er forskjellig, så kanskje det blir for mye jern? Har også vurdert å bytte tilbake til nan1 - tror jeg gjør det jeg også[;)]

Må de bytte over på nan2 eller går det ann å bare bruke nan1 så lenge de skal ha mme. Og hvorfor er det to typer, hva er liksom forskjellen på de?

kunne godt sagt fra om erfaringene der ja... [:@] helsevesen på sitt ess det...

Må igjen bare anbefale Nestargel på det varmeste. Vesla har helt slutta å gulpe! Ingen andre her som har testa det ut? løp og kjøp![;)]

Jeg ammer ,men har fått anbefal Nan DHA (eller hva den heter. Får kjøpt den på apoteket) for den skulle være beder enn vanlig Nan. Har ikke noe erfaring selv med den, bare blitt anbefalt...

Jeg mener å ha hørt at man fint kan bruke Nan1 frem til de er 1 år. Forskjellen er at det er litt mindre jern i Nan1 enn 2.  Men det kan man jo supplere med andre ting[:)]

ORIGINAL: BabyPrawn

Hva i all verden var den konflikten med Nestlè, egentlig?

Er ikke helt sikker.... Men fikk vite av Nates mamma at i noen land har de sukret barnematen fra Nestle. Og det står til og med at det er anbefalt mengde, at sukker er et viktig næringsstoff[8|]Anbefalt av barneleger!!
( Er ikke slik i Norge altså)[;)]

Back
Topp