Ang. Mullah krekar...

tweety78

Elsker forumet
...seriøst, jeg bare lurer på hvor langt dette skal gå....? Leser nå på VG nett at han har gått ut med trusler mot Norge dersom han blir sendt ut av landet???Og dette lar vi vandre fritt rundt i hovedstaden vår....?!
Jeg begynner virkelig å lure på hva som skal til jeg altså, når det sitter to stakkars jenter ett annet sted i landet som visstnok skal sendes ut av landet og tilbake til en far som har mishandlet dem og deres mor i hele oppveksten, for så å la denne mannen, som tydelig er en trussel for rikets sikkerhet, gå fritt rundt her til tross for at han allerede er utvist...[:o] Jeg blir virkelig skremt!

Og jeg finnes IKKE rasist, bare for å ha understreket det.

Jeg er fullstendig enig med deg tweety78

du er rasist,og det med store bokstaver...hehe nei da,helt enig med deg du!!skjønner ikke helt systemet jeg ass...!!

åh gud, nå ble jeg helt svett til å begynne med her![:D] Fy fader, he he... Nei, det finnes jeg ikke gitt, men blir så utrolig sinna innvendig på systemet her i landet når kriminelle, og da snakker vi liksom om en terrorist (HELLLLLOOOO!) som bare har det fint og nyter friheten liksom? Hvor skal dette ende da? Norge blir jo snart sett på som et idiotknøleland som ikke eier ryggrad...eller det blir det kanskje sett på som allerede. Ikke rart den mannen sier og skriver alt han gjør, det får jo NULL konsekvenser uansett så why not? [:'(][:'(][:'(]

[:@] er ikke helt fornøyd med at mine skattepenger går til en sånn tulling som burde vært sendt ut for lenge siden......tenk hvor mye advokat og tid som har blitt sløsset bort i retten og det som er....grrrrrr[:@][:@]

Back
Topp