ANG MORNINGEN

x1xvilduren

Gift med forumet
sorry stor skrift. gidder ikke fixe den

elkiddo våner kl 6 . e våken som et skolelys.... ka gjør eg?
hiver ut puppen, forer han og sovner.

kl 9 e han våken og ligger og lager noen lyder... ka gjør eg??
snur ryggen til å sovner litt til mens han lager disse lydene.

10 .30 han e forsatt våken, vi står opp steller han.  eg spiser frokost og sitter her litt.
og snakker med kiddo og plager han..

kordan har dere det???

Våkner mellom 5-7..Er det nærmere 5 enn 7, prøver jeg å ta proppen i, men den dytter han som regel ut- ufrivellig, så gir fort opp.
Da er det å stå opp- matem så sovner han BARE PÅ MEG, og sover til jeg legger han fra meg[8|]

Så trener vi litt på mage og på matten, før maten igjen- og såååå sooover vi [8D]

Marius våkner ca 7-halv 8,så gir jeg han mat,så sovner han igjen...Ca 2 timer senere våkner han og vil ha mat igjen,da får han det og så såvner han igjen...Vi står vel opp ca 12-13 hver dag...Ser ikke vitsen i å stå opp tidligere når Marius bare sover før da lell...Må også nevne at etter hver mating får han jo ny bleie[8D]

står opp ca 7, men olivia sover til 8-9[:)] Prøver å få dusjet, foret meg selv og gå tur med bikkjene før hun våkner. Pappan tar morgenstellet med storebror mens jeg mater og skifter på olivia før det er pakking av sekken til william og stable begge ut døra for å levere han i park. Hektiske morgener her[;)]

Ene uke kjører jeg i bhg, så da står jeg opp halv syv, ordner meg, dusjer ,føner håret osv, så vekker jeg vegar litt før åtte, steller han gir han frokost, så leker han eller ser på film, mens jeg steller og mater Tonje.

Så er vi klar en gang mellom halv ni og ni til å reise i bhg![:)]

Andre uka levere pappan i bhg, så da står jeg opp halv åtte-åtte, ordner Vegar klar til bhg, og ordner meg og Tonje etter de har dratt!

Aner ikke hva som skjer på morningene for da sover jeg...
Hmm, kan spørre Morten når han kommer hjem [;)]

Back
Topp