Ang. Morkakeprøven... :-)

Astroem

Gammel bruker, nytt bilde ;-)
VIP
Føler meg 100kg lettere og tårene strømmer av lettelse!​

Hurtigsvarsprøven var normal! Så det er ikke trisomi 13,18,21 (de to dødelige og downs)

Så fikk høre at det er størst sjangse for frisk, eller frisk men med en feil som må følges opp/opereres ila første leveår.. :-D de har jo sjekket organene så godt de kan ift 14uker på vei, og alt ser foreløpig perfekt ut ift til det.. Så det er isåfall små feil..

Det finnes også noen svært sjeldne kromosonfeil, som f.eks at babyen er steril ol, men da er de fortsatt friske.. Så det får man tåle..
Pluss at det finnes jo en sjangs for at det ikke går bra, men det gjør det jo egentlig i alle svangerskap, så det skulle vi ikke tenke på

Får fullstendig utredning om 3uker, men vi fikk beskjed om å innstille oss på at baby ble det allikevell, kanskje den må opereres, men det får så være:-) herregud hvor godt det var å få den beskjeden!

Oioioi, så utrolig bra at det ikke var noen av trisomiene og at det mest sannsynlig er en frisk baby dere skal ha.. Gratulerer så mye med prøvesvarene, ble veldig glad på deres vegne nå:-)

Skjønner dere har vært nervøse for prøvesvarene, så dette må jo være positivt :-) krysser fingrene for at det er en helt frisk baby dere får.

Oioioi, så utrolig bra at det ikke var noen av trisomiene og at det mest sannsynlig er en frisk baby dere skal ha.. Gratulerer så mye med prøvesvarene, ble veldig glad på deres vegne nå:-)

Skjønner dere har vært nervøse for prøvesvarene, så dette må jo være positivt :-) krysser fingrene for at det er en helt frisk baby dere får.
Sign :D

Wow!!! Så FANTASTISKE nyheter!!! =) Kjenner jeg ble kjempe glad på deres vegne nå <3
Blr det noe videre oppfølging etter den kontrollen om tre uker?

Sååå gode nyheter, nå kan jeg legge meg til å sove med et smil om munnen ;) er såå glad på deres vegne!! Ikke rart tårene strømmer etter den vonde ventetiden dere har hatt... Nå kan du senke skuldrene og nyte graviditeten :) :)

Så utrolig godt å høre, dere må jo være veldig lettet nå, håper du kan nyte svangerskapet videre nå :)

Så godt å høre! Har tenkt på deg, den beskjeden og ventingen dere har vært gjennom er tøff. Lykke til på neste ul :)

Det er rart med det. Man kjenner i grunn ikke en sjel her inne, men engasjementet er allikevel stort. Her sitter jeg og er kjempelettet og glad på deres vegne, uten en gang å vite navnet ditt :P Håper resten av svangerskapet ditt blir rolig og fredfullt <3 Lykke til!

Det er rart med det. Man kjenner i grunn ikke en sjel her inne, men engasjementet er allikevel stort. Her sitter jeg og er kjempelettet og glad på deres vegne, uten en gang å vite navnet ditt :P Håper resten av svangerskapet ditt blir rolig og fredfullt <3 Lykke til!

Sign ❤

Helt enig <3

Det er rart med det. Man kjenner i grunn ikke en sjel her inne, men engasjementet er allikevel stort. Her sitter jeg og er kjempelettet og glad på deres vegne, uten en gang å vite navnet ditt :p Håper resten av svangerskapet ditt blir rolig og fredfullt <3 Lykke til!

Sign !! :) :)

Wow!!! Så FANTASTISKE nyheter!!! =) Kjenner jeg ble kjempe glad på deres vegne nå <3
Blr det noe videre oppfølging etter den kontrollen om tre uker?

Ja, blir tettere oppfølging hele veien ut. Og godt er det, for da vet vi at om det blir oppdaget (før eller senere) en liten ting, så er legene forberedt på forhånd, og kan fikse det med en gang.. Kontra at baby plutselig blir syk etter et par mnd ol..

kjenner jeg gleder med til å få ordntlig mage å kjenne ordntlige spark, gleder meg til å med til å få føde igjen, hehe (jeg som sa etter forrige fødsel at jeg aldri skal føde vaginalt igjen)hehe

Ja, blir tettere oppfølging hele veien ut. Og godt er det, for da vet vi at om det blir oppdaget (før eller senere) en liten ting, så er legene forberedt på forhånd, og kan fikse det med en gang.. Kontra at baby plutselig blir syk etter et par mnd ol..

kjenner jeg gleder med til å få ordntlig mage å kjenne ordntlige spark, gleder meg til å med til å få føde igjen, hehe (jeg som sa etter forrige fødsel at jeg aldri skal føde vaginalt igjen)hehe

Kjekt å lese at du gleder deg igjen. Og den siste linjen der har vi vært flere som har sakt og jammen er det kommet flere etter det også (snakker av erfaring) :-)

Så flott at resultatene ble så bra, og at du nå får tett oppfølging. Så nå ønsker jeg deg IKKE flere ubehagelige opplevelser fremover, og håper at du nå kan bare slappe av og kose deg med graviditeten :)

Back
Topp