Ang Mira Craig

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Jeg synes hun er så utrolig voldsom. Blir for mye for meg gitt. Hva mener dere? [:)]

Hun er OVER THE TOP!!
tror hun har en form for ADHD jeg altså, hehe.. men hun er herlig !![:D][:D]

Syns hun er megateit! [:'(]

Digger henne.

Søt og teit.

Dessuten syns ikke jeg at hun kan synge.

Hun kan bli litt mye, men synes hun er både søt og sjarmerende jeg da[;)] Liker henne.

Elsker stemmen, digger den spesielle gløden i stemmen.. å fantastisk rumpeteknikk, hahaha![:D]

syns hun er helt ok[8D] liker ikke musikken hennas da..

Jeg hører ikke på musikken hennes, men syns Mira virker både søt og snill, også er hun kjempenydelig. Ikke det verste forbildet unge jenter i dag kan ha[:)] Brøler litt mye av og til da, men hun er jo bare artig[:D]

Make up artisten hennes har iallefall bommet litt på løsvippene [8D] Jeg hater henne ikke altså.. hehe, bare synes hun er aaaltfor voldsom [:)]

synes hun virker helt herlig som person altså:) ydmyk og sterk på samme tid og veldig søt:) musikken kan jeg vel styre meg for, selv om den unektelig er ganske nyskapende og original:)

Hun er litt for mye..

Også lurer jeg egentlig på hvorfor hun er dommer? Hva kvalifiserer henne til det? Ikke kan hun selv synge[:-]

Jeg syns hun er tjukk!

kunne ikke dy meg.[8D]

Liker henne, jeg. Syns hun er søt.[:)] Men det greiene hun driver med akkurat nå er ikke fint. Hva? Synger hun, sa du?

ORIGINAL: Heijdii

Elsker stemmen, digger den spesielle gløden i stemmen.. å fantastisk rumpeteknikk
, hahaha![:D]

Sign! Norsk musikk generellt er mega kjedelig, hun kommer hvertfall med noe dansbart!!

ORIGINAL: StinkiStini

Søt og teit.

Dessuten syns ikke jeg at hun kan synge.

ORIGINAL: fjøsnisse

ORIGINAL: Heijdii

Elsker stemmen, digger den spesielle gløden i stemmen.. å fantastisk rumpeteknikk
, hahaha![:D]

Sign! Norsk musikk generellt er mega kjedelig, hun kommer hvertfall med noe dansbart!!

Godt du er enig!![:D]

Back
Topp