Ang Miniform

[trultemor]

Elsker forumet
Dere må ikke bruke den!

http://www.vartland.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070213/ARTIKLER/70213009/1080

Jeg brukte Miniform 1 dag før jeg leste denne artikkelen, så slutta jeg. Litt leit for jeg tror de dråpene hjalp han, men vanskelig å si etter så kort tid. Han hadde hvertfall en relativt skrikefri kveld i går.

Vi skal til kiropraktor i morgen, så jeg krysser fingrene for at det gjør susen.

[font="verdana, arial"][font="verdana,arial"]– Kolikk er først og fremst et problem i barnets første levemåneder. Det er også i denne fasen barnet er mest følsomt for skadelig kjemisk påvirkning», står det.

Vel, jeg har slutta å bruke den hvertfall.

HS er da ingen lege, viteskapsperson eller forsker. Dette med Miniform er noe dem akkurat har funnet ut tydeligvis. Men men, samma.. folk får gjøre som dem vil. 

i følge hs var det ikke farlig i så små mengder vi gir. ho fikk 10 dråper før hvert måltid. vi slutta å bruke det likevel. i dag ska vi til kiropraktor, så vi håper det hjelper.

Jeg har isteden satt igang andre tiltak. I morra skal vi som sagt ti kiropraktor, jeg har kjøpt inn noe som heter INT B1, melkesyrebakterier, som kan hjelpe på, og han har akkurat fått første dose (ammer i skrivende stund [;)]). I tillegg har jeg kuttet ut melk og melkeprodukter i kosten min. Her prøves alt på en gang. [;)]

I dag satt han i vippestolen sin, glad og fornøyd og sovnet, for første gang!! Hurra!

Er det ikke flere kiropraktorer der du bor? Blir ikke kolikkbarn prioritert? Har du prøvd disse melkesyrebakteriene jeg pratet om?

Back
Topp