Ang min forlover

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Denne mailen har jeg idag sendt til min "forlover"...
Hadde dere blitt sint over en slik mail?
Det fleste her inne vet situasjonen..

"Som du sikkert allerede har skjønt så synes jeg at jeg gjorde ett feil valg ved å velge deg som forlover. Føler at vi ikke har den kontakten som vi hadde den dagen jeg valgte deg. Så det er med tungt hjerte at jeg desverre må velge deg bort som forlover.."

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skulle si det... Det er ikke noe gøy å være i den her situasjonen... Trodde jeg kunne stole på henne, men neida [:(]

Synes du skrev det på en så pen måte du kunne i en slik situasjon, skjønner at det er et vanskelig valg, og enda vanskeligere å faktisk gjøre noe med situasjonen, så jeg synes du gjorde det på en fin måte. 

Jeg kjenner overhode ikke historien bak dette, jeg har ikke vært aktiv på FS på en god stund.
Men - med tanke på mitt inntrykk av deg som nokså forsiktig, og når jeg leser det du har sendt til henne i eposten - synes jeg det ser veldig bra ut.
Forloveren din blir sikkert litt såret, men kan kanskje takke seg selv?

Lykke til - om vennskapet er verdt å berge, får dere en annen mulighet.

Det er uansett ditt og din kjæres bryllup - og dere skal ikke velge forlovere dere ikke har tillit til.

Huff... Det er leit å måtte skrive noe sånt ja! Men eg syns du har formulert det veldig fint, så du har ikkje sagt noe galt, bare gitt uttrykk for hvordan du føler det! Om ho er glad i deg og ei god venninne for deg, så vil ho også respektere og akseptere ditt valg! Det er tross alt du som skal stå brud [:)]

ORIGINAL: kasandre

Huff... Det er leit å måtte skrive noe sånt ja! Men eg syns du har formulert det veldig fint, så du har ikkje sagt noe galt, bare gitt uttrykk for hvordan du føler det! Om ho er glad i deg og ei god venninne for deg, så vil ho også respektere og akseptere ditt valg! Det er tross alt du som skal stå brud [:)]

Tror ho kommer til å bli ganske forbanna.. For alt skal foregå rundt henne... Ho skal alltid stå i sentrum.. Og i ett bryllup så er det brudeparet som skal være midtpunkt, ikke en forlover [:)]

Ah, husker.. :/

Syns du har skrevet veldig bra, snupp! <3

ORIGINAL: emmeline87

Jeg kjenner ikke historien, men hvis det er sånn situasjonen deres er blitt at dere ikke har den kontakten så burde hun også føle at det ikke er riktig at hun er forlover.

Syns det er veldig bra skrevet!

Jeg hadde nok blitt sur/lei meg først, men jeg hadde forstått etter litt tid. Er jo ikke akkurat kjempe gøy å få tilbakemelding på at man ikke er "god nok" hvis man kan si det sånn.

Lykke til[:D]

Ho er fullstendig klar over at ho behandler meg som dritt.. Men gjør desverre ikke noe med det... Jeg lar meg ikke bli behandlet slik lengre [;)]

Husker godt det du skrev ang situasjonen.
Syns du har skrevet det som det burde, og flott at du faktisk tør å rokke ved valget[:)] for det skal jammen føles riktig på en slik dag, og det er bare din og din kjære sin dag[:)]

Nå vet ikke jeg historien før dette men jeg synes du er TØFF jeg som sier ifra! Det er DU som skal gifte deg og da er det DIN dag, og det sjønner hun kanskje etter hvert.

Kjenner ikke til historien. Men som du sier, det er DIN dag, da er det du som skal være i fokus og du skal bare nyte dagen. Syns det du skrev var helt greit jeg[:)]

Syntes det var kjempe tøft av deg jeg!!
Syntes også det var en utrolig fin måte å si det på rett og slett=)
Å hun også skjønner jo sikkert at dette er for det beste:)

Bra skrevet. Håper du finner ei venninne som kan være forlover og som FORTJENER det[:D] En forlover skal IKKE være midtpunkt, men et "hjelpemiddel" som får bruden i sentrum. Det er bruden/brudgommens dag, og forloveren skal hjelpe til så dagen blir perfekt, og for å lette stresset til brudeparet.

Dersom hun IKKE passer inn i beskrivelsen, så er hun feil valg.

Lykke til[:D][:D]

Har nå fått svar av henne... Og ho var faktisk enig.. Ho har følt selv lenge at det ikke passet å være forlover..

Utrolig deilig at det ikke skjedde noe drastisk.. Og nå kan jeg endelig velge min rette forlover!! Som jeg har planer om å si ifra til idag.. [;)]

Noen tips til å si at ho er min forlover på en søt måte? [;)]

synes du er tøff som skriver en mail jeg, og ikke bare later som ingenting. Sikkert mange som ikke ville sagt noe pga. samvittighet, og kanskje man da brukes som forlover, og etter bryllupet er vennskapet over. Likte mailen du har skrevet :) Og håper du får en fantastisk forlover som setter deg/brudeparet først, fremfor seg selv denne dagen :) Veldig trist at det skulle bli sånn.

Jeg kjenner ikke historien...

ORIGINAL: lmk88

Har nå fått svar av henne... Og ho var faktisk enig.. Ho har følt selv lenge at det ikke passet å være forlover..

Utrolig deilig at det ikke skjedde noe drastisk.. Og nå kan jeg endelig velge min rette forlover!! Som jeg har planer om å si ifra til idag.. [;)]

Noen tips til å si at ho er min forlover på en søt måte? [;)]

Så godt å høre vennen!![:D][:D]
Da ordnet det seg jo,å det er fantastisk[:D]

Hm... HVa med å skrive et kort kanskje?:)

ORIGINAL: lmk88

Skrive ett kort ja... Skrive noe fine ord da [;)]

Jaaa[:D]

Elsker å skrive kort jeg vetdu[8D][8D]
Så derfor syntes jeg det var et bra forslag[:)]

Kan jo skrive noe om hvorfor osv :)

Så deilig at det gikk så bra, og at du nå har funnet den som er den rette for deg [:D]

Back
Topp