ang min blødning *oppdatert*

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
jeg begynte å blø igjen igår. ringte først føden på ahus, og ble da satt over til gyn. han sa til meg at jeg har en helt ufarlig blødning og ikke trengte å være mer redd enn jeg har vært.

lurer på når jeg kan få slappet av jeg? :/
sliten, trøtt, sint og lei meg idag. det fikk gubben høre idag :p stakkars.... skal legge ved bilde han sendte meg fra maleprosjektet jeg.
jeg sov borte i natt og hadde ikke strøm på mobilen, så han regnet med jeg reiste rett hjem og ikke møtte han på jobb. jeg møtte han på jobb, men han hadde sittet på med noen hjem så jeg stå der 1 time uten grunn. da kom alt på engang :p

blør enda, men er mindre og mindre for hver gang jeg blør og tynnere og tynnere.
bruker tampong når var ute og MÅ ut ellers bare innlegg i trusen. så det er ikke mye det er snakk om :)

attachment.php

han er da utrolig god han mannen min <3

Det er bra det er mindre og mindre og ikke mere og rødere..:) håper det gir seg snart.. Klem <3

altså jeg har min bare rett innenfor (hele tråden er utenfor) og bruker den kun når jeg sover og når jeg er ute. legen sa at det var helt greit da jeg bruker innlegg ellers :)

Jeg Hadde ALDRI Stolt på legen på det en gang.

Men men, alle gjør jo forskjellig.
Tråden er jo utaforr uansett da :P

Men da vet du iallefall at det er infeksjon hvis det begynner å svi å du evt blir dårlig ;)

Jeg Hadde ALDRI Stolt på legen på det en gang.

Men men, alle gjør jo forskjellig.
Tråden er jo utaforr uansett da :p

Men da vet du iallefall at det er infeksjon hvis det begynner å svi å du evt blir dårlig ;)
jeg har ikke fått noen infeksjon enda :) man skal egentlig dytte den langt inn, aldri gjort det jeg :p

jeg har ikke fått noen infeksjon enda :) man skal egentlig dytte den langt inn, aldri gjort det jeg :p

Hvis jeg ikke dytter den ordentlig inn får jeg dritvondt når jeg setter meg jeg.. :O
Men hadde ikke stolt på legen jeg heller. Noen ting er jeg hysterisk for :p

Hvis jeg ikke dytter den ordentlig inn får jeg dritvondt når jeg setter meg jeg.. :O
Men hadde ikke stolt på legen jeg heller. Noen ting er jeg hysterisk for :p
åja, jeg kjenner ikke så mye når jeg ligger med den eller går med den. jeg bruker innlegg nå siden dere sa ifra til meg :) takk snupper <3

åja, jeg kjenner ikke så mye når jeg ligger med den eller går med den. jeg bruker innlegg nå siden dere sa ifra til meg :) takk snupper <3

Bra det ;)
Men jeg er veldig glad jeg kan bruke tampong ellers når jeg har mensen,for det er noe ordentlig kliss med bind :confused:
Føler meg liksom aldri helt trygg.
Men da jeg hadde hormonspiral så hadde jeg veldig lite så da gikk det greit.
Husker første gang jeg var i Syden med mamma. Trur du ikke jeg fikk mensen omtrent idet vi landa da?? Hadde ikke brukt tampong før og fikk den ikke inn da heller,det var bare sinnsykt vondt!

Bra det ;)
Men jeg er veldig glad jeg kan bruke tampong ellers når jeg har mensen,for det er noe ordentlig kliss med bind :confused:
Føler meg liksom aldri helt trygg.
Men da jeg hadde hormonspiral så hadde jeg veldig lite så da gikk det greit.
Husker første gang jeg var i Syden med mamma. Trur du ikke jeg fikk mensen omtrent idet vi landa da?? Hadde ikke brukt tampong før og fikk den ikke inn da heller,det var bare sinnsykt vondt!
den ser jeg og :) hva er det som gjør at man kan få infeksjon nå da?
herlig da !
såpass ja. snakk om uflaks da! jeg liker ikke blod derfra :p

BRA, Du tok den ut. Hold deg til innlegg du. Trenger jo ikke tamping når du omtrent ikke blør, det er jo bare tull og bortkasta penger :P

den ser jeg og :) hva er det som gjør at man kan få infeksjon nå da?
herlig da !
såpass ja. snakk om uflaks da! jeg liker ikke blod derfra :p

Tror det er det samme som ellers ,men større risiko når man er gravid. Leste dette forrig svangerskap, 2009-2010 så husker ikke helt :p

Back
Topp