B
babymaker
Guest
jeg begynte å blø igjen igår. ringte først føden på ahus, og ble da satt over til gyn. han sa til meg at jeg har en helt ufarlig blødning og ikke trengte å være mer redd enn jeg har vært.
lurer på når jeg kan få slappet av jeg? :/
sliten, trøtt, sint og lei meg idag. det fikk gubben høre idag
stakkars.... skal legge ved bilde han sendte meg fra maleprosjektet jeg.
jeg sov borte i natt og hadde ikke strøm på mobilen, så han regnet med jeg reiste rett hjem og ikke møtte han på jobb. jeg møtte han på jobb, men han hadde sittet på med noen hjem så jeg stå der 1 time uten grunn. da kom alt på engang
blør enda, men er mindre og mindre for hver gang jeg blør og tynnere og tynnere.
bruker tampong når var ute og MÅ ut ellers bare innlegg i trusen. så det er ikke mye det er snakk om
han er da utrolig god han mannen min <3
lurer på når jeg kan få slappet av jeg? :/
sliten, trøtt, sint og lei meg idag. det fikk gubben høre idag
jeg sov borte i natt og hadde ikke strøm på mobilen, så han regnet med jeg reiste rett hjem og ikke møtte han på jobb. jeg møtte han på jobb, men han hadde sittet på med noen hjem så jeg stå der 1 time uten grunn. da kom alt på engang
blør enda, men er mindre og mindre for hver gang jeg blør og tynnere og tynnere.
bruker tampong når var ute og MÅ ut ellers bare innlegg i trusen. så det er ikke mye det er snakk om
han er da utrolig god han mannen min <3