Ang mensen osv

• Trådstarter Trådstarter Choice
  • Opprettet Opprettet
C

Choice

Guest
Forstår pent lite her..
Har "mensen", om jeg får kalle det det, til ca samme tid hver mnd +- 1 dag. Det kommer bare bittelitt blod, kanskje 2 dager. Bruker ingen prevensjon nå, driver og retter opp kroppen litt (lang historie). Har syykt vondt i puppene, har lagt på meg litt i det siste (spes rundt magen), er trøtt, fått skikkelig "dilla" på ting, våkner 4-5 ganger å må tisse om natta (pleier vanligvis å våkne 1 gang)++ Har tatt to sånne billigtester - begge negative. Men hva er det som skjer med kroppen min? Fatter virkelig ingenting..

symtomene dine er veldig like slik jeg hadde det i begynnelsen når jeg var gavid...så kanskje du skulle gått til legen en tur...testene skal jo være 99% sikkre, men du kan jo be om en ul...evt innvendig ul

Gravid???[;)]

Snakka litt om det med ei venninne igår, og hun sa også det nemlig... Men gaasj.. enn om.. jeg som skal begynne å studere til høsten.. også har jeg jo drukket vin og tatt noen røyk i det siste. Riktignok ikke overstadig, men et glass vin om kvelden, og kanskje seks røyk tilsammen.. Åh.. nei, skal ikke ta "sorgene" på forskudd[:)] Fins det noen tester som er litt mer sikre enn andre?

clearblur testene skal være de sikkreste tror jeg! legene bruker dem også[;)] 

Okai.. også for å være helt sikker ta morgenurin? Eller går det fint med kvelden og?

ta morgenurinen du for å være sikker[;)]

Back
Topp