Ang. mennene i sv.

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
Hvordan er mennene deres nå så tidlig i sv? Er de veldig ivrige, "all over you" for å beskytte deg, gi deg alt du trenger, eller er de like som før, avslappa? Er veldig nysgjerrig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har verdens beste samboer, som gjør alt for meg, uansett om jeg er gravid eller ikke <3

Samboeren min glemmer heletiden at jeg er gravid å skjønte ikke hvorfor jeg absolutt skulle kjøre om noen helger når vi skal ut med venner. Hehe. Men når.vi snakker om graviditet er han veldig engasjert. Han kommer med masse ønsker og tanker og babyen. Siden vi har jente ønsker vi gutt, og det lyser i øynene hans når han drømmer seg bort i "sønnen" han kan få. Hehe. Nydelig å se. Merker jeg blir helt forelsket på ny når keg tenker på hvor engasjert han blir. Hehe.

Min er veldig engasjert, men ikke slik at han leser fra uke til uke liksom. Han regnet seg fram til den å den datoen, da er vi liksom komt så langt osv :) Jeg har ikke truffet han siden jeg delte nyheten med han siden han er vekkreist på jobb enda, men han er som regel veldig overbeskyttende, litt mye ! Jeg liker å leve mer eller mindre som normalt, han er litt mer " du kan ikke bære dette", du kan ikke dra på fjelltur, det kan jeg vell !! :)

Min er veldig nervøs siden vi har mistet de siste gangene. Hver gang jeg får et stikk eller nyser for hardt og krøker meg litt er han overnervøs.. goe mannen min.. klarer ikke helt å håpe på å få beholde skatten. Håper på positiv ul på torsdag så eg kan berolige han litt, særlig siden han er i nordsjøen nå..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mannen min er veldig flink nå synes jeg. I motsetning til forrige gang passer han på at jeg ikke løfter tungt, og at jeg hviler nok osv. Han er rett og slett super nå:)

Han er heldigvis forståelsesfull ift at jeg er så trøtt! Jeg kan sovne hvor jeg vil, når jeg vil :P
redd for at jeg spiser salami og spekemat. ;) passer på at kjøttet er gjennomstekt. Men han er som han alltid er. Snill og omtenktsom <3 elsker kjæresten min <3

Min sa i dag at han glemmer det hele tida fordi vi har det travelt..
Kanskje ikke så rart med nr. 4 og svangerskap nr. 7.
Også tror jeg at han først vil se at jeg kommer over uke 12, det blir vanskelig å knyte seg allerede nå etter å ha mistet flere ganger....
Jeg er veldig sint/trist/trøtt/kvalm innimellom pog hater da at han ikke tenker på graviditeten.
For da vil vi jo helst ha forståelse for hvordan vi oppfører oss :P

Back
Topp