ang melk

2008/2013/2014

Glad i forumet
Når er det egentlig normalt å få melk i puppene??

Det varierer noen får råmelk før dem føder, andre får det ikke før etter fødselen. Med vesla fikk jeg råmelk veldig tidlig men denne gangen ikke anntyding bare noe få dråper om jeg klemte på puppen i starten av svangerskapet. jeg er 26uker nå

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg får en blank veske fra puppene, det er ikke mye, men litt :S
Er dette starten på å få melk ?:S

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg får en blank veske fra puppene, det er ikke mye, men litt :S
Er dette starten på å få melk ?:S

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Råmelk :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Med datteren min fikk jeg råmelk fossrenne fra uke 9 av. Denne gangen kom det da jeg var 17 uker på vei.

Varierer veldig fra person til person :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Jeg har hatt råmelk nesten helt fra starten av dette svangerskapet. Har fått raskt melk etter fødsel og hatt myyye melk til mine to små til nå, håper lille i magen er like heldig.

Det varierer! Førstegangsmødre kan oppleve at det er knuske tørt til etter fødsel, at barnets sugerefleks driver den frem. Mens noen lekker fra begynnelsen av svangerskapet. Finnes ingen fasit på slikt.

Med førstemann kom ikke melka før han ble lagt på magen min, da rant det! Jm var målløs...
Denne gangen har det piplet frem litt nå og da, men det er helt blankt.

Gutt født 09
Lillebror ventes

Her har det bare kommet noen få dråper hvis jeg klemmer på brystene.. Men jeg regner med at det blir mer når babyen kommer ;)

Jeg hadde melk fra starten av og full av melk på sykehuset... :-) Mn det er forskjellig ja.

Jeg hadde ingen melk før fødsel sist, men fikk med engang etter fødsel, da bebisen var 4 dager gammel hadde jeg så spreng at jeg fikk låne en pumpe for å lette på trykket. Først ammet jeg henne også skulle jeg jeg pumpe bare til puppene ikke var harde lengre, da fikk jeg ut 100ml pr pupp! Vanvittige tilstander. håper melken kommer like fort denne gangen (dog det kan gjerne være litt mindre...)

Melka kommer ikke føre lille blir født :) men en kan lekke litt blankt eller hvitt formelk/blå melk :) var det min jm sa da jeg gikk med Emilie :) jeg må alt bruke innlegg og jeg er bare 26+5 hehe

Jeg får sånn blank væske fra puppene :S
Er ikke slik at det renner enda, men merker faktisk økning fra dag til dag :S
Må nok skaffe meg innlegg snart jeg også, men føler det er så tidlig "/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Eg og har sånn bland væske dersom eg presser, syns da er litt ekkelt...

Eg har fått råmelk nå :) var tidlig ute m dei andre 3 oxo :) lekker av og til :/

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp