Ang melk i puppene

Krølla82

Forumet er livet
Dette er sikkert et idiotisk spørsmål, men spør alikevel jeg. Når man får melk i puppene, vil de lekke da? sånn at jeg ikke kan sove naken feks og få klem på puppene? Vil det da lekke melk i senga?[8|]

jeg har melk i puppene no men lekker ikke annet enn i dusjen.
men når ungen er født og jeg ammer derimot.... da har jeg ihvertfall lekket veldig mye med de andre.
plutselig våte ringer på genserene og håndkle i sengen om natten[:D]

Fikk faktisk så tidlig som uke 12-15 med min første

Lekker som ei sil...

Jeg lekker og har gjort det siden uke 16/17. Jeg må ligge med et håndkle hvis jeg sover uten BH m/ammeinnlegg ja. hvis ikke så er senga full av melke-flekker[8D][8D][;)]

ORIGINAL: l*mamma

Hehe... Du lurer på litt av hvert du snuppa ;) Husker ikke når jeg fikk det jeg, men var ei stund før Linnea kom i allefall, og kunne ikke sove uten bh nei, om jeg ikke ville våkne helt våt av melk... [8D]

Hehe...mye som surrer rundt i pappen veit du.[8D] Spør en får en ihvertfall ikke svar.[;)]

Det gjorde det hos meg.

Lekket ikkeno', jeg. Bittelitt i begynnelsen - nok til at jeg måtte ha engangsinnlegg i for sikkerhets skyld på dagen, men ikke nok til at det ble vått i senga - sov helt fint naken[:D][:D][:D] Hadde melk i 1 år etter jeg slutta å amme, men merket ikke noe til det annet enn når jeg klemte for å sjekke.

Back
Topp