¤ ¤Ida Gift med forumet 3 Feb 2011 #1 forje svangerskap fikk jeg tidlig melk og når den først kom så var den der... nå fikk jeg melk for ca 2 uker siden, noen få dråper...men nå er den borte igjenn.... er det normalt??
forje svangerskap fikk jeg tidlig melk og når den først kom så var den der... nå fikk jeg melk for ca 2 uker siden, noen få dråper...men nå er den borte igjenn.... er det normalt??
Frk august Glad i forumet 3 Feb 2011 #3 Det er sikkert det. Du kan jo høre med jm/lege ved neste kontroll. Jeg fikk råmelk ved uke 20 første sv.skap har såvidt fått nå dette sv.skapet, i uke 28..
Det er sikkert det. Du kan jo høre med jm/lege ved neste kontroll. Jeg fikk råmelk ved uke 20 første sv.skap har såvidt fått nå dette sv.skapet, i uke 28..
¤ ¤Ida Gift med forumet 3 Feb 2011 #5 ORIGINAL: Frk august Det er sikkert det. Du kan jo høre med jm/lege ved neste kontroll. Jeg fikk råmelk ved uke 20 første sv.skap har såvidt fått nå dette sv.skapet, i uke 28.. fikk ved uke 20 sist også, er i uke 30 nå...
ORIGINAL: Frk august Det er sikkert det. Du kan jo høre med jm/lege ved neste kontroll. Jeg fikk råmelk ved uke 20 første sv.skap har såvidt fått nå dette sv.skapet, i uke 28.. fikk ved uke 20 sist også, er i uke 30 nå...
ladidaa Flørter med forumet 3 Feb 2011 #6 Puppene mine begynte å lekke allerede i uke 15-16, har pauser av og til. Men så lekker det igjen... Så er vel normalt? [8|]
Puppene mine begynte å lekke allerede i uke 15-16, har pauser av og til. Men så lekker det igjen... Så er vel normalt? [8|]