ang melk i puppa

venter nr 2

Glad i forumet
Mange som har spurt meg om jeg har merket melk i puppa ennå...
eller vann/melk da, når er egentlig det normalt kommer?

om jeg ikke husker helt feil, fikk jeg det mot slutten av svangerskapet....ca 2 mnd før fødsel, er kroppen som gjør seg klar

det er veldig individuelt, noen får det grusomt tidlig, andre får det ikke før på slutten av svangerskapet...

fikk ikke no før ungen var ute sist jeg... men søsteren lekker nå, ca 20 uker på vei...

Med første mann, lakk jeg litt noen uker før termin. Med andre mann, etter han var født, og denne gangen har jeg allerede begynt å se anntydninger til råmelk.. Veldig varierende! 

ORIGINAL: honning84

Ha ha, folk spør om så mye teit[8D]
Folk spør meg allerede om jeg vet kjønnet liksom?!?![8D][:D]

hahahaha, det gjorde jentene på håndball laget og... men de har en unskyldning då...
de er 8-9 og noen 10 år då....

Det som blir sagt er at melka ikke kommer i gang før etter at babyen kommer ut. Men som nevnt her og av egen erfaring så lekker jeg store deler av svangerskapene og må gå med ammeinnlegg[8D][:)] Denne gangen har jeg også allerede begynt og se at jeg lekker litt så det kan bli spennende og se hva tid jeg må bruke ammeinnlegg denne gangen[8D]

hm, altså er ikke den rette til å uttale meg, fordi jeg har ikke mistet melka 100% siden jeg fikk lillegutt. Lekker ikke, men det er definitivt noe der ja [:)]

Jeg har hatt veske/råmelk i ene puppen sien februar, men må klemme på den for at det skal komme, noen ganger kommer det litt av seg selv.

Det er nok veldig individuelt, kommer helt ann på hormonproduksjonen ved hypofysen din sier og tror... [:D][:D]

Jeg  har faktisk fått litt mindre "melk" i puppen etter jeg bøe gravid og ikke har jeg ømme pupper i det hele tatt....

Det har ikke forsvunnet etter sist jeg ammet enda.[8D]
Husker ikke helt når det kom sist.. men var etter noen mnd

ja syns det hørtes veldig tidlig ut å få det allerede[;)]

Halvparten av alle kvinner har væske i brystene i perioder uavhengig av graviditet. Det er ikke melk, bare en væske som man avogtil utskiller. Noen kvinner merker det ikke engang fordi man ofte må klemme for å få det ut.
Det er vel ofte denne væsken man oppdager når man er gravide og naturlig nok tror at er melk.. Som noen nevnde her kommer ikke råmelka før etter at barnet er født, det som kommer ut før er bare en væske uten næring..

jeg har fått råmelk,den er hvit/gul også har jeg gått opp to størrelser.. dette er sykt.. skjedde ikke sist.  viss jeg står uten bh og ordner meg på badet renner det faktisk.. å det lukter melk! aner ikke hva jeg skal gjøre altså.. 

Kommer ikke noe ut, men skulle tro det var flere liter inni de, har jo vokst ut av samtlige bh'er, og folk kommenterer hvor stor byste jeg har fått..uff...de detter vel ned et par cm når de blir tomme da[:(]

Har fortsatt melk etter forrige mann, men da kom ikke melka før han ble født. Ammet bare 8 mnd.,men melka har holdt seg der.
Puppene er så ømme nå at jeg må holde på de når jeg kjører over fartsdumpene[:-]

Back
Topp