Ang medela brystpumpa

talata

Forumet er livet
Selges det deler til den? Eller må man kjøpe hele lissom?

Jeg mangler den lillevite digsen på den gule greia ([8D]) å da vil den jo faen ikke virke...

Noen som vet hvor det selges?

Hvor kjøpte du den? Kan jo hende de kan få tak i til deg. Jeg har medela og, men den har jeg lånt bort nå. Men det fulgte med ekstra på min pumpe [:)]

ORIGINAL: Arianne FLODE

hopper i høyet nå, men pm meg eller noe sånt.[:)]
har sendt[:)]

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Hvor kjøpte du den? Kan jo hende de kan få tak i til deg. Jeg har medela og, men den har jeg lånt bort nå. Men det fulgte med ekstra på min pumpe [:)]
Jeg kjøpte den brukt serru, å det fulgte ikke me noe ekstra...

Det er den delen som lager vakum når du bruker pumpa.
Vil nok tro at du får kjøpt dette på apoteket, eller babyshop.
Jeg kjøpte min pumpe på babyshop, men har solgt den igjen...
Håper dette hjelper [:)]

Kan jo ringe el maile den plassen der pumpen produseres, og høre med de hvordan det ligger an for å få tak i en hvit dings. [:)]

Nå er ikke jeg noen reser på å søke på nett, men jeg finner jo faen ingen butikker som selger den på nett engang... Åssen finne produsenten da lissom?

MEN, det er så mange søte, snille damer her inne, at jeg får nok en del i posten snart [:D][:D]

I mellomtiden for jeg bare holde ut me den hardtsugende Avent manuell pumpa ([:'(])

kjøpte min på apoteket, stikk innom å hør med dem kanskje?

ORIGINAL: Karla

lurer på om di ikke selges inne på ammehjelperen også?? gjorde det før iallefall[:)]

Det var riktig nok medela di selger der, men feil modell, den jeg har er en smule gamlere... 

Back
Topp