ang maur..

mammatil2jenter

Forumet er livet
hva bør jeg bruke for å få dem vekk..? det er noen få innihuset. regner med det er sukkermaur,sånn små svarte..!

kan man få sånn maurbokser på matbutikker,?.

noen som har noen gode råd til meg?

minder meg om da vi kom tilbake til skolen fra sommerferie og ser at det er lagd en maurrute fra døra og opp i skapet... hehehe...

vet desværre ikke hvor du får tak i sånne maurbokser... aldri hatt maur her hjemme[:)]

DEt fins en liten grønn boks som man får kjøpt .Veldig effektiv,tror du får kjøpt
det på plantasjen. Eller spray med jif på mauerne,tar knekken på de..

vi pleier blande natron og melis og så strø det ut. he he maurene sveller opp å dør.

ORIGINAL: mzTomdur

vi pleier blande natron og melis og så strø det ut. he he maurene sveller opp å dør.

oki. det hørtes lurt ut,kanskje prøve det,.

Trodde du mente meg... [8|][8D]

ORIGINAL: Maur Asto

Hehe jeg også.. Tenkte hva nå Maur har rotet seg opp i [8D]

ORIGINAL: Maur Asto

hehe.. det tenkte jeg ikke på[8D]

ORIGINAL: Rebecka`s mamma

ORIGINAL: mzTomdur

oki. det hørtes lurt ut,kanskje prøve det,.

Bedre å gå på Coop Bygg å få sånn boks som du legger ut. for da tar maurene giften med tilbake til maurtua så er du kvitt hele gjengen............

Velg hvertfall middel med omhu siden du har en liten livlig krabat hjemme[:D][&:] Hør hva de kan anbefale, og som ikke er skadelig for barn...
Bruker slikt pulver som lukter surt/syrlig, men jeg har det ute da hvor unga ikke kommer til...

ORIGINAL: ToveMora31

Velg hvertfall middel med omhu siden du har en liten livlig krabat hjemme[:D][&:] Hør hva de kan anbefale, og som ikke er skadelig for barn...
Bruker slikt pulver som lukter surt/syrlig, men jeg har det ute da hvor unga ikke kommer til...

ja viktig å ikke legge sånn at snuppa får tak i det.. skal spørre dem hva de kan annbefale osv. siden jeg har ei lita snuppa.. skal spraye med radar utenfor..

Back
Topp