Ang matbudsjett.

Vårlillespire.

Blir kjent med forumet
Går det ann noe sted og logge seg inn på en butikk feks kiwi, å skrive ned en handleliste der, så man ser hva det vil bli å så gå i butikken og handle akkurat det man har skrivd opp? For å få ett helt nøyaktig ønsket sum.. ? 

Det tror jeg ikke, men det er sikkert ikke så dumt å foreslå det for kjedene. [;)]

ORIGINAL: Vårlillespire.

Går det ann noe sted og logge seg inn på en butikk feks kiwi, å skrive ned en handleliste der, så man ser hva det vil bli å så gå i butikken og handle akkurat det man har skrivd opp? For å få ett helt nøyaktig ønsket sum.. ? 

Veldig god idè! [:D]

Det hadde ikke vært dumt! Du får sende en mail å lufte ideen din[:D]

Men desverre er det forskjell i pris fra butikk til butikk... selv om det er samme kjede [:@]

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

Det hadde ikke vært dumt! Du får sende en mail å lufte ideen din[:D]

[:D][:D][:D]

Det der har jeg også tenkt på når jeg skulle ha handlet for hele uken, men har ikke funnet det noen plass. Butikkene må jo evt da legge ut heeeeeeeeeeeeeeeele varesortimentet sitt da, og det er jo ikke bare litt[8D]

Hvis du har enn iphone så kan du laste ned enn app som heter handleliste eller noe, der får du iallefall enn ca pris, men synes ikke den er så bra da det er mye mangefullt.
Men den bommet med 100 kroner da vi handlet sist[:D]

Noe litt annet, men vi sender ukens handleliste på sms til mobilen når vi handler. Skriver den på pcen i notepad.

Vi kan det på butikken vår. Men det er dessverre ikke i norge da.

Vi kan legge inn handleliste og få det levert på døra for en femtilapp hvis vi vil [:)]

ORIGINAL: Linkydonk

Vi kan det på butikken vår. Men det er dessverre ikke i norge da.

Vi kan legge inn handleliste og få det levert på døra for en femtilapp hvis vi vil [:)]

Hmm...*tenke på å flytte* hvor bor du??[:D]

Nei, det går nok desverre ikke :(

ORIGINAL: vinterkyss

Men desverre er det forskjell i pris fra butikk til butikk... selv om det er samme kjede [:@]

Stort sett ikke men. Kun på varer butikken har valgt å sette ned prisen på. Feks Hvetemel til halv pris. I en kjede er det jo ikke lov å bestemme faste priser på produktene selv. Da har de i så fall glemt å bytte prislapper i hyllekantene.

Back
Topp