Ang mat...

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Merker noen at kroppen tar litt over når det gjelder mat? Vi har en rimelig bra kantine på jobb hvor det blir servert varm mat, forskjellige ting hver dag+ salatmat og brød. Mens jeg kunne spise nesten alt før hopper magen min nå av fet og mat med mye lukter og oljete mat. Så det blir mye grønt og brødmat for meg, samme gjelder vel igrunn med sukkermat også. Merkelig, men igrunn veldig kjekt at kroppen min vet hva den vil ha ;) Andre som har det slik?

Ja, aldri opplevd det før i svangerskap da. Men har ingenting søtsug eller voldsom lyst på chips. Har ikke noe særlig lyst på take away mat lengre...ingenting som frister, vil heller lage hjemmelagt middag hjemme. Idag sto det mellom kinamat eller fisk her hjemme - jeg hadde mest lyst på fisk :p

Håper bare det fortsetter slik.....av egen erfaring vett jeg at søtsuget er størst i tredje semester :p

Til en viss grad kjenner jeg kroppen tar over, unngår fet og sterk mat, får så innmari halsbrann av det :P meen allikevel blir det minst èn sjokoladebit pr dag, og gjerne sammen med en kaffe latte :P mMmmm! men også mye salat,brødmat,frukt og div altså;) og fått dilla på fersk koriander, møvler det jevnt når jeg er hjemme :P

Magen min vil ikke ha mye mat. Lir fortere mett men samt sulten igjen etter et par timer. Dette har gjort at jeg har gått ned 4 kilo :-D

Back
Topp