ang mat

gjør det noe om snuppa får grøt 3 gang om dagen.. Prøvde og ha grøt pulver i middagen, hun smakte og det virket som at hun likte det, men når jeg prøver flerew ganger så nekter hun å gape, jeg vil jo heller ikke tvinge henne.. Prøvde og da gapet hun alt hun maktet og spise som bare det...

Sorry for nok et innlegg ang mat, dere må jo være DRITTLEI meg...

Det går nok helt fint med grøt tre ganger. Det kan kanskje være lurt med litt sviskemos, sånn at den kommer greit ut igjen da. Vi blir vel ikke lei av deg vel!

ORIGINAL: Pogo

Det går nok helt fint med grøt tre ganger. Det kan kanskje være lurt med litt sviskemos, sånn at den kommer greit ut igjen da. Vi blir vel ikke lei av deg vel!

Okey.. Kan man bli forstoppet med bare grøt`?

ORIGINAL: Maggamor

Man kan, men hvis det ikke har vært noe problem til nå går det sikkert helt fint.

Går helt sikkert fint med grøt tre ganger om dagen. Kan jo variere grøttypen så hun ikke blir lei og evnt gi sviskemos blandet i en porsjon
om dagen om hun er litt hard i magen. Lillegutt her i gården er veldig glad i de glassene med grøt fra småfolk som kan serveres både varm og kald.
Genialt å ha med i stelleveska. Syns jeg da[:)]

ORIGINAL: Maggamor

Man kan, men hvis det ikke har vært noe problem til nå går det sikkert helt fint.

Har ikke merket noe spesielt, men eneste er at enkelte ganger så kan det gå to dager før hun bæsjer, som regel så bæsjer hun hver dag.. Men så vanskelig som hun er så skal hun vel ikke ha sviske i... Ser ut for at jeg har ei litt vel bestemt datter

ORIGINAL: Mynona

Går helt sikkert fint med grøt tre ganger om dagen. Kan jo variere grøttypen så hun ikke blir lei og evnt gi sviskemos blandet i en porsjon
om dagen om hun er litt hard i magen. Lillegutt her i gården er veldig glad i de glassene med grøt fra småfolk som kan serveres både varm og kald.
Genialt å ha med i stelleveska. Syns jeg da[:)]

Ok.. Ja de glassene med grøt har vi brukt før.. Kanskje jeg skal gi det som middag :P

Du har helt sikkert prøvd dette, men risgrøt med grønnsaker? Vi kjøpte en fra hipp på glass og lillemann slukte den rått når jeg ikke fikk i ham annen mat!

Her er middagsglass hat også, men vår mat spiser han gjerne små biter av. Laks, kylling, fiskekake, potet, ris og kokte grønsaker går ned på høykant. Men moser man det samme i en smæle så nekter han å spise.

Så han får grøt 3-4 ganger om dagen, prøver å få til brødskive og frukt på et måltid som alternativ.

Blir ikke lei deg vel [:)] Vi er jo her for å gi hverandre råd!

Jeg tror ikke det er noen fare med grøt 3 ganger om dagen, men er nok greit med flere smaker (evt. litt fruktpure blandet i), så hun ikke blir så lei smaken [:)]

Back
Topp