Ang. maltekstrakt

Værinne74

Glad i forumet
Helsesøster sa at en ikke trenger å gi maltekstr. hvis nurkene har en fin avførinf/ikke har treg mage. Trodde at en burde gi det uansett, jeg.. (noe vi gjorde før til hvert måltid, gir mme), men det er altså ikke tilfellet i følge hs. Så nå får lillegutt det bare med jevne mellomrom her - tror han må ha litt maltekstr.;)

Jeg skal også prøve uten maltekstrakt nå. Han har skikkelig løs avføring. Skal se om det hjelper..

jeg gir malt i hver flaske jeg... hm.. kanskje hatt en malt pause?? med elstemann så fikk han også malt hele veien... tenke tenke

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg skal også prøve uten maltekstrakt nå. Han har skikkelig løs avføring. Skal se om det hjelper..

Akkurat det samme som hos oss ;) Men, allerede nå etter at vi reduserte mengden med malt så har han sjeldnere avføring og den er noe tykkere. Vi brukte mer enn en halv tesje malt pr. måltid før da... nå gir vi annenhvert måltid. Prøver oss fram ;)

ORIGINAL: dua

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Akkurat det samme som hos oss ;) Men, allerede nå etter at vi reduserte mengden med malt så har han sjeldnere avføring og den er noe tykkere. Vi brukte mer enn en halv tesje malt pr. måltid før da... nå gir vi annenhvert måltid. Prøver oss fram ;)

Jeg har også halvert mengden malt nå! Og det er nok mye bedre for han stakkar. Han har fortsatt 1 avføring i døgnet men den er fastere. Tror det er like ille å være så løse i magen som å være forstoppa[8|]

Back
Topp