ang. malt

mayamy

Gift med forumet
Det har sikkert vært oppe før.. men må bare spørre. Er fryktelig usikker.
Alvin får kun mme, og han har avføring hver 2-3 dag.. Han gråter hver gang han bæsjer.. Men han har ikke hard avføring.
Hvor mye malt skal jeg gi.. nå får han ca 1 ts på 3-4 måltider i døgnet. Men det hjelper ingenting. Har også brukt minifom nå i en god stund.

Noen tips?? Er litt rådvill her

Jeg har ingen anelse hvor mye malt du trenger, det er så individuelt... Vi bruker ca 1/3 ts på 240 ml... Dvs at vi har det i hvert eneste måltid, det må vi ha...

Når det gjelder minifom, så er vell det mest mot luft i magen...? Jeg merket hvertfall når jeg sluttet med det at lillegutt fjertet MASSE, men med engang jeg begynte med det igjen, så sluttet han...

Nå er ikke vi så plaget med avføringen da (han bæsjer en gang om dagen), så jeg har egentlig ingen gode råd [8|]

Lillegutt har 1-3 bæsjebleier i døgnet, han får ei liiita teskjed malt i hver flaske à 150 ml.
Ser ut til at det er akkurat passe for han [:)]

trodde ikke man kunne ta malt i alle måltidene jeg.. syns noen har snakka om 2 teskjeer til 1 liter..
Men da skal jeg forsøke iallefall.
Takk jenter [:D]

jeg brukte 1 ts i hver flaske, men for 2 uker siden sluttet jeg helt og det fungerer kjempe bra. har avføring hver dag. helsesøster anbefalte å trappe ned når hun nærmer seg 3 mnd, og det fungerte for oss

Back
Topp