ang magen??????(med bilder)

mariannnilsen

Forumet er livet
lurer på om noen vet om man fortere får mage hvis det er kort tid siden man har født ????????
synes magen har vokst noe enormt jeg , mulig veldig oppblåst .. fler som har kommentert det også.. er jo bare 7+1 , og sist hadde jeg nesten ikke mage før godt over 20 uker

4+3                                              7+0

Var stor forandring der... Arti å få mage da=) Kanskje det er 2 stk inni der?[:D]

ORIGINAL: girl24

Var stor forandring der... Arti å få mage da=) Kanskje det er 2 stk inni der?[:D]

ORIGINAL: girl24

haha det sa mamma i går også [:D] 

Så herlig da, fin mage har du[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Oi, det var stor forskjell ja! Skal se du får et helt kull du! [:D][:D]

håper virkelig ikke det , da jeg har en liten en på 9 mnd nå, hadde vært tungt med tvillinger da tror jeg [&:], men sjansen er jo der , da jeg har mye tvillinger i familien + en tante som har trillinger

Jeg er også veldig oppblåst med andre mann her. Men det er jo vanlig da, så legger ikke så mye i det.

Dessuten så blåse magen seg mer opp utover dagen og kvelden, så når jeg tar bilder så tar jeg de alltid på morgenen. Det er de mest realistiske bildene. Hihihi!!!

ORIGINAL: Trone

Jeg er også veldig oppblåst med andre mann her. Men det er jo vanlig da, så legger ikke så mye i det.

Dessuten så blåse magen seg mer opp utover dagen og kvelden, så når jeg tar bilder så tar jeg de alltid på morgenen. Det er de mest realistiske bildene. Hihihi!!!

begge bildene er tatt før kl 8 på morran ,

Jeg synes du er heldig som har fått mage :) ser så koselig ut, gleder meg masse til det begynner å vises på meg :)

ORIGINAL: GripDagen

Åj så fin mage. Kjenner missunnelsen.. hehe! Gleder meg til min kommer. [:D]

kjeeeempe fine magen [:)] har hørt at magen kommer fortere 2 gangen ja [:)]
jeg og ei venninne snakka om det og da fant vi en fin forklaring på det..
første gangen du blåser opp en ballong så er det vanskelig, andre gangen går det bedre [;)] for da har den vært blåst opp før[:)][8D]

sniker*

jeg har akkurat samme voksende magen som deg og jeg har ikke vært gravid før! [8|]

Vi har den samme begynnende "magen" , pluss samme kul i uke 7 [;)]

nå blir den bare større og større... [;)]

Kjempefin mage[:)]
Hører de sier at den kommer fortere med nr 2 jeg også[:D]

Ohooi, se her vokser det ja [:D]

Kjempefin mage da!

HERLIG!!!! Så fin den var...
Godt å se at det er flere som har den størrelsen der[:D]
Kult... Men litt skummelt... Tenk om det er to????[:D]

Hei, du har en kjempe fin mage, vær stolt av den [:)] Jeg er også gravid med nr 2 og har fått litt mage. Det var en på jobben som kom bort til meg å spurte om jeg var gravid, noe jeg syntes var litt pinelig siden det er så tidlig (6+3). Hadde liksom ikke tenkt å fortelle det før det har gått 3mnd.

Magen min har også begynt å bli hard og litt stor... Får jo angst for at det skal være to. Men er vell sikkert bare veldig oppblåst. Er jo bare 6 uker på vei.. [:)]

sniker fra mars '10..

Noen som har erfaring med den tredje gravidmagen?
Er det typisk at den blir enda fortere stor enn den andre,
eller er det bare mellom første og andre at forandringen
er påfallende?

min mage har også vokst.. og jeg er bare 7 uker.. Godt det ikke er bare meg [:)] men er jo lenge siden jeg fødte da.. [&:]

finn gravid mage du hadde:)
e har å fåt en go del mage..hadde mage fra før av siden e e kraftig men man kan tydli se at e e gravid nå..å e e inne i min 9 uke nå.

Back
Topp