ang mage og gravid

tigergirl

Forumet er livet
hvor langt er dere på vei?
og når begynte magen å vises?

kan en mage vises så tidelig som 5 uker på vei????

takker for svar, vet ikke om jeg er gravid, grunnet ustabile sykluser, men magen min ja den har vokst, er under utredning og skal kontakt gy denne uken , dag 77 , snart dag 78

Jeg måtte begynne med mammabukser da jeg var 8 uker på vei. Da kunne jeg ikke lenger skjule kulen.

ORIGINAL: Mamman til Emil

Nei, det vises ikke at du er gravid når du er 5 uker på vei.. Helt umulig! Fostret er bare noen mm enda... Du er nok bare litt oppblåst[:)]

Hos meg begynte det så smått å vises da jeg var 16-17 uker.

hei!!

ja oki, det kan godt være , men jeg føler meg ikke oppblåst og når jeg ligger helt flat er det en bitte liten kun på min mage, men jeg vet jo ikke noe, siden jeg ikke vet når el var, skal ta en test i løpet av uken, det er 18 dager siden sist jeg tok en test, men jeg har vist mer mannlig hormoner en kvinnelige å da kan det ta tid før en test er positiv, eller er jeg helt på bergtur.

om jeg er graivd vil jeg ha mage med en gang!!!!

ja oki, man er nok veldig forskjellig. jeg er jo høy 1.73 og har litt mage, men magen nå i det siste er blitt meget rar, klare ikke å trekke den helt inn lengre, og når jeg ligger er den ikke flat, det er en liten kul helt nede på en måte..

skal ta en test denne uke, er 18 dager siden sist test, og nå går jeg inn i den legste syklusen ever, lure på hvor lang denne blir :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

( så ett egg lå klar til nedslipping den 25 februar,  hos innvendig gu, men aner ikke hvor det er blitt av????????????????????????)

Synes selv at magen min syntes litt rundt uke 11-12, men det var nok mest sannsynlig bare det at det ble veldig ubehagelig å holde inn magen omtrent fra dag en. 

ORIGINAL: Lillemor1

Synes selv at magen min syntes litt rundt uke 11-12, men det var nok mest sannsynlig bare det at det ble veldig ubehagelig å holde inn magen omtrent fra dag en. 

ja oki, det er det jeg også har hørt som en "vanlig"
jeg får bare vente å se hva som skjer

viste vel rundt uke 20trur eg..

Magen begynte å vise rundt 3 mnd.er, men fikk ikke gravidmage før rundt 5 mnd.er. Du er nok bare oppblåst, viser ikke så tidlig.

Kom imellom uke 25 og 30!

Før det så var det ingen som så den[:D] 

Brukte only buksene mine i medium hele svagerskapet[8D]Legen sa det var pga jeg var høy. Høye har lang rygg og da tar det lenger tid før den synes! Ble aldri sånn kjempestor da[;)]

Vises det i uke 5 så er ikke det gravid magen, men fordi man er oppblåst tror jeg[;)] Babyen ligger så langt ned at den er gjemt. Slag i mage er ikke kritisk før etter 12 uker...da er babyen kommet seg opp....sa legen til meg[;)]

Back
Topp