ang mage i 13uke...

emk23

Forelsket i forumet
hei sikkert et rart spørsmål men prøver likevel. jeg er nå 13uker på vei og jeg har fått skikkelig mage,ser ut som 5-6 mnd kansje. dette er min 10ende graviditet hvorav 8sa. fødte siste for 10mnd siden,og hadde litt mage igjen men ikkes såååååå mye[:D]

når fikk dere mage? har blitt spådd at jeg skal få tvillinger men...

jeg tror ikk det er tvillinger men når jeg var på ferie ble jeg spådd at jeg var gravid(noe jeg ikke visste selv engang) og det skulle bli ei jente. det ble det[;)]  hun sa også at jeg skulle bli gravid ikke så lenge etterpå med tvilling gutter! hjeeeeeeeelp[&:]  hmmm skal på ultralyd om 2uker så får vi se... har vært gravid med tvillinger som endta i sa med samme mann som nå da!

Jeg fikk ikke mage før i uke 17, men noen får mage veldig tidlig. Andregangsgravide får tydeligere mage tidligere har jeg hørt.

man kan se du er gravid,men min er ganske mye større. og alle sier at man kan se det er en gravid mage! hmmm hvordan skal dette gå tro?

Det er veldig forskjellig fra person til person.. Her ser du min i uke 16..
må bytte bilde snart igjen jeg.

Hei.

Eg gleder meg til å få skikkelig gravid mage, enda nå så ser det bare ut som eg har lagt på meg. Er skikkelig stor under navelen.. Men det er jo så ulikt for alle. Lykke til iallefall[:)]

Back
Topp