ang madrass

Pixzie

Glad i forumet
Finnes det ikke butikker som selger skumgummimadrass i metervare eller?? Noen med erfaring med det?

ORIGINAL: citadel

I sarpsborg (der vi bodde da jeg fikk førstemann) hadde de en butikk som solgte skumgummimadrass på metervare. Det var en sånn alt mulig butikk som hadde klær, ting til hus og hjem, fritid osv.

Jeg bor i sarpsborg[:)] Hvilke butikk er det a?

Vet ikke hvor mye du trenger?

Jeg skal lage madrass til lekegring 80x80 cm, og skal kjøpe skumgummimadrass på Ikea og klippe til. Tror 5 cm tykk koster under hundrelappen.

ORIGINAL: idalicious

I sarpsborg (der vi bodde da jeg fikk førstemann) hadde de en butikk som solgte skumgummimadrass på metervare. Det var en sånn alt mulig butikk som hadde klær, ting til hus og hjem, fritid osv.

Jeg bor i sarpsborg[:)] Hvilke butikk er det a?

Nei, gjør du? haha, da passet det jo bra[:D]

Jeg husker ikke hva den heter, men den ligger i kysset i Pelly gt og Glengsgata (tror jeg det var). I nærheten av det bilverkstedet som ligger rett over Showtime. De har skumgummimadrassene i kjelleren i denne butikken, så det er bare å spørre etter det[:D]

da skal jeg gå på jakt fremover å se om jeg finner den :) hehe.. Herregud er jo herfra men har stedsans som er utrolig dårlig!!

ORIGINAL: Trine30

Vet ikke hvor mye du trenger?

Jeg skal lage madrass til lekegring 80x80 cm, og skal kjøpe skumgummimadrass på Ikea og klippe til. Tror 5 cm tykk koster under hundrelappen.

Jeg skal ha madrass til sprinkelseng og vogge.. Husker ikke målene i hodet her jeg sitter..[:)][;)]

Enkelte Kid butikker har skumgummi som metervare hvertfall. [:)]

Back
Topp