Ang møte med nav pga søknad til engangsstønad

Star1978

Gift med forumet
Assistert-jentene
Er det flere som har måttet komme på møte med nav pga søknaden til engangsstønad ?
Og pga at man har valgt dette i stedet for foreldre penger?
(hvorfor dette er valgt er pga det økonomiske)
Kan Framdeles velge engangstønad da, men fikk tlf fra min saksbehandler på nav som ville prate med meg om dette før jeg tok ett enslig valg,

Er det flere som har måttet komme på møte med nav pga søknaden til engangsstønad ?
Og pga at man har valgt dette i stedet for foreldre penger?
(hvorfor dette er valgt er pga det økonomiske)
Kan Framdeles velge engangstønad da, men fikk tlf fra min saksbehandler på nav som ville prate med meg om dette før jeg tok ett enslig valg,
Nei, men ville anbefalt deg å gå til det møtet og se hva de sier. Om de kanskje har andre forslag osv. :) Vet jo at du i utgangspunktet velger engangsstønad fordi du mangler penger akkurat nå. Men skader ikke å høre hva de har å si.

Du har sikkert allerede en saksbehandler i NAV, siden du får dagpenger?

Kanskje de vil prate med deg om at det er mer lønnsomt og sikkert for deg å heller velge foreldrepenger, sånn for å være sikker på at du er klar over mulighetene dine.

Nei, men ville anbefalt deg å gå til det møtet og se hva de sier. Om de kanskje har andre forslag osv. :) Vet jo at du i utgangspunktet velger engangsstønad fordi du mangler penger akkurat nå. Men skader ikke å høre hva de har å si.
Ja møte skal jeg på uansett ;)
Ville vært dumt om jeg ikke valgte og gå når de spørr om ikke vi kan ta det møte og :)
Så få jeg se hva de sier :rolleyes:
Og ja vet hvem hun saksbehandler er og hun er veldig grei og snakke med.
Og ja valgte jo engangstønad pga økonomien:(
Problemet er jo No at jeg regnet med denne og har fått lånt penger og kjøpe de siste ting, eller de siste store ting var greit og få det gjort og når man får låne seg en bil og ;)

Ja møte skal jeg på uansett ;)
Ville vært dumt om jeg ikke valgte og gå når de spørr om ikke vi kan ta det møte og :)
Så få jeg se hva de sier :rolleyes:
Og ja vet hvem hun saksbehandler er og hun er veldig grei og snakke med.
Og ja valgte jo engangstønad pga økonomien:(
Problemet er jo No at jeg regnet med denne og har fått lånt penger og kjøpe de siste ting, eller de siste store ting var greit og få det gjort og når man får låne seg en bil og ;)
Ser den. Dette går bra :)

Back
Topp