Ang Louis vuitton, noen som vet?

Carla82

Gift med forumet
Ja, jeg ønsker meg VELDIG en Louis Vuitton veske. Men så ser jeg på nettsiden til Louis Vuitton at i Tyskland koster den vesken jeg vil ha 3700 kr - og den samme vesken koster 6800 kr i Oslo. Kan det stemme?? I så fall er det jo mye smartere å dra til Tyskland å handle ...? Noen som har peil? Kan det virkelig være så store forskjeller?

Det kan det helt sikkert hvis Euroen er svak mot Nok.[:)]

Prisnivået kan være endel lavere i tyskland fra før også så da blir det fort mye spart. Men jeg har hverken kontroll om det faktisk er veldig lavere prisniå i tyskland eller hvordan  Euroen står mot Krona i dag[8D]

ja det kan det... :)
det er sånn som guess vesker også..
de er kjempe billige i usa og her koster dem 3000-5000 kr..
og i usa kan du finne dem for.. 700-1500 kr

ORIGINAL: Bouncy Bollocks

Euroen er jo alltid sterkere enn krona (1Euro=rundt 8NOK), det skal skje noe helt merkelig hvis det morsatte skal forekomme. Hvorfor det er så mye rimeligere er jeg ikke sikker på, men det er jo greit å vite. Du er sikker på at du sammenligner med samme modell, sant...? Noen ganger kan de se like ut, men være forskjellig størrelse, f eks.

Ja er sikker på at jeg sammenlignet med samme modell ja.

Jeg fikk nettopp en LV veske i gave av min mann og han sier at vesken var bitte litt billigere i NOK, enn i Euro og dollar når han sjekket nettbutikken deres. Så jeg syns det høres rart ut at det er sååå stor forskjell.

ORIGINAL: snute

Jeg fikk nettopp en LV veske i gave av min mann og han sier at vesken var bitte litt billigere i NOK, enn i Euro og dollar når han sjekket nettbutikken deres. Så jeg syns det høres rart ut at det er sååå stor forskjell.

Er det sant? Tar jeg feil da.. Jeg så ihvertfall i nettbutikken i Tyskland var det billigere enn i Usa og England.. Hvor kjøpte han den da?

ORIGINAL: pannekaka

kanskje det er forskjell på strørrelsen siden prisforskjellen er så stor?

Det er samme veske det er snakk om...

Aner ikke åssen jeg legger inn bilder her[:D][8D] Men det er denne: Speedy 30 i Monogram Canvas. En klassiker som jeg aldri kommer til å bli lei mener jeg:) Lekker den du vil ha også da!

Det kan ikke stemme at den koster så mye i Oslo!! Den vesken jeg fikk kostet 4750 i Oslo og ser på nettet at den koster mellom 600 og 620 Euro (sikkert momsen som er ulik) og det blir jo sånn ca 4800 kroner.

Hadde sjekket butikken i Oslo en gang til!

hvilken side er du på for å se pris?:-)

ORIGINAL: snute

Det kan ikke stemme at den koster så mye i Oslo!! Den vesken jeg fikk kostet 4750 i Oslo og ser på nettet at den koster mellom 600 og 620 Euro (sikkert momsen som er ulik) og det blir jo sånn ca 4800 kroner.

Hadde sjekket butikken i Oslo en gang til!

Jeg har ikke sjekket butikken i Oslo, hørte det bare var ei venninde av meg som sa den kostet 6800 i oslo. Men godt mulig hun tar feil! Det hørtes jo litt rart ut. På nettsiden i Tyskland koster den 465 Euro. Ca 3700 nok.

www.louisvuitton.com

Veskene selges kun på den nettsiden eller i LVs egne butikker. Gjelder å passe litt på, for det er masse fake i omløp!

ORIGINAL: Havana

Her er jeg nå. Bare klikk på e- shopping. http://www.louisvuitton.com/de/flash/index.jsp?direct1=home_entry_de

ORIGINAL: pannekaka

ORIGINAL: Tuttlings

ORIGINAL: Havana

Her er jeg nå. Bare klikk på e- shopping. http://www.louisvuitton.com/de/flash/index.jsp?direct1=home_entry_de

sender di til norge da? gidder ikke å registrere meg, men isåfall om prisen du så stemmer i oslo så blir det litt billigere å bestille fra nettsiden, men billigst å dra ned å kjøpe den da.. om du legger til utgiften på selve reisen så går det jo opp i opp [8D]

Tviler på at det lønner seg å sende. Må jo betale moms og toll da. Jeg og mannen skal uansett på en kjærlighetstur i høst sammen (uten barn!:) ) Så da tenkte jeg at vi like greit kunne dra til Berlin.. Har aldri vært der og hørt det er et mekka for shopping. Og en fin by[:)]

Back
Topp