Ang liv i magen

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
bare satt og tenkte litt (er ikke gravid) men hvor tidlig kjente dere liv egentlig? Husker alle det? Pga jeg husker IKKE når jeg kjente liv i noen av svangerskapene? Ikke en gang hvordan det kjentes ut til og begynne med[&o]
Fortell deres opplevelse[:D] Hvor i magen og når dere kjente det mest?[:D] Og hvordan det kjentesut til og begynne med..

Bare nysgjerrig pga leste om noen som liksom kjente det i uke 8 osv..[8|]

Forrige gang var rundt uke 18.
Denne gang har jeg kjent det i ca en uke. Kjenner det til venstre under navlen. Husker ikke hvor jeg kjente det først sist, men var nedi magen hvertfall [8D] Kjenner det som små dytt når jeg ligger på magen eller ryggen, spes rett etter jeg har spist eller drukket.

Første gang jeg kjente det var jeg litt over tolv uker, da kjentes det ut som leamus eller svak "sprelling". Etter det tok det 2-3 uker før jeg kjente noe igjen, og siden da har det blitt mer og mer. Nå kjenner jeg daglig både spark og andre bevegelser. Beste følelsen i verden! [:D]

kjente litt før uke 16 jeg. husker hvor jeg satt, hva jeg hadde på meg .. og at jeg fikk tårer i øynene.

Kjente det i uke 15[:)] jeg gikk å dyttet på magen leeenge bare for å se om det ble noe respons[:)]

første i uke 17
denne: noe som minner om spark, men nekter å tro at eg kjenner det så tidlig. [;)]

Back
Topp