Ang liten leilighet..

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Vi bor i en leilighet på ca 50 kvm, og den var nyoppusset når vi slyttet inn for 1,5 år siden. Vi trives veldig godt her, bor veldig sentralt og i 1etg i en liten boligblokk. Husleia er på bare 5000, og vi har ett soverom. 

Vi har bestemt oss for å bli boende her til en stund etter at babyen er født. Det kommer jo til å bli litt trangt, men det går vell bra? Blir litt usikker, for det er noen som mener at vi ikke kommer til å få det så veldig bra siden det er så lite her... Men, vi har god plass på soverommet til baabyseng, og får plassert det andre litt rundt omkring, så jeg tror hvertfall at det kommer til å gå bra.. 

Måtte bare slenge det ut her, har ikke så mange å snakke med.. :p

Det der vet jeg allt om hvordan det er. Det går veldig bra Vi har bodd i en leilighet uten soverom helt tils datter vår var litt over 3 år. Selvfølgeli ble det trangt etterhvert. Men utrolig hva man blir vant til  Bare et par måneder siden vi flyttet inn i huset vårt.

Såppas! Ja, jeg tror at det kommer an på hva man er innstilt på, og at man må være åpen for nye løsninger.. Så kommer det til å gå bra :)

har bodd me poden min på 1 soverom nå i 17 mnd , nå e d snart nokk og må finne ny plass å bo og må då ha 2 soverom! isje så lett me dagens leiepriser og 1 økonomi :S håpe d skjer et under!! hehe

Vi bor oss 3 på ca 50 kvm nå :) Han ble akkurat 2 år.. Men vi flytter nå i april :) Det går helt fint så lenge man bare har en unge synes nå jeg :) Er selvfølgelig litt trangt, men det går :)

ja, det går jo bra :) føler meg litt bedre nå, når jeg vet at det har gått bra for dere:)

Back
Topp